Magdalena Paczkowska, Specjalista ds. Obsługi Skarg i Reklamacji – Prudential International Assurance plc S.A.
Od ponad dekady jestem związana z branżą ubezpieczeniową oraz szeroko rozumianą obsługą Klienta. W swojej pracy zajmowałam się między innymi kreowaniem standardów obsługi Klientów, ze szczególnym naciskiem na wiedzę merytoryczną i jakość obsługi. Pierwsze doświadczenia zdobywałam w Nationale – Nederlanden, w dziale odpowiedzialnym za realizację wypłat wartości wykupu. Wtedy też byłam jednym z Liderów Jakości, których zadaniem była weryfikacja pracy współpracowników w celu zapewnienia poprawności i spójności w obsłudze telefonicznej. W Prudential od 2012 roku gdzie miałam okazję brać udział w budowie i rozwoju organizacji oraz procesów firmy poprzez tworzenie wymagań biznesowych, modelowanie procesów oraz testach UAT. Obecnie realizuję zadania związane z procesem reklamacji oraz obsługą Klienta.