Marta Bryła-Gozdyra

Customer Experience & Employee Experience Management Mentor, Dyrektor Zarządzający EVERBE

Posiada 20-letnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w zarządzaniu firmą,
marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta. Doświadczony konsultant ds. customer &
employee experience oraz psychologii organizacji, certyfikowany coach i mentor oraz
wieloletni wykładowca akademicki psychologii zachowań konsumentów oraz strategii marki
(Uniwersytet SWPS). Badaniami, projektowaniem oraz zarządzaniem doświadczeniami
klientów oraz jego wpływem na lojalność w teorii i praktyce zajmuje się od 15 lat. Jej uwagę
zajmuje zwiększanie efektywności przedsiębiorstwa przez koncentrację na człowieku i budowę
proklienckich kultur organizacyjnych. W pracy na co dzień wykorzystuje dorobek psychologii
pozytywnej, psychologii organizacji oraz neuronaukę. Założycielka i dyrektor zarządzającą w
EVERBE oraz członek kapituły Firmy Przyjaznej Klientowi oraz Inwestora w Kapitał Ludzki.
Autorka wielu publikacji oraz wystąpień publicznych w obszarze customer experience,
employee experience, obsługi klienta oraz kultury organizacyjnej. Współpracuje z firmami
różnej wielkości zarówno w sektorze B2B, jak i B2C, między innymi: IKEA ,Orlen, INGKA
Centers, Netia, mBank, Credit Agricole, Orlen, PKO Ubezpieczenia, Santander BZ WBK,
Generali, Tauron, Philip Morris, Media Markt Saturn Polska ,Pracuj.pl, PPG, Roche, Innology,
UPC i innymi. Absolwentka zarządzania biznesem, psychologii organizacji, psychologii
zachowań konsumenckich oraz neuromanagmentu.