Mateusz Zybert

Project Manager, Koordynator Zespołu ds. Doświadczenia Klienta - mBank S.A.

Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na kierunkach Ekonomia, Finanse i Rachunkowość, Administracja i Historia. Od 2012 r. związany z mBankiem. Od początku pracy zawodowej odpowiedzialny między innymi za współtworzenie, monitoring oraz rozwój procesów posprzedażowych w kanałach zdalnych oraz procesów reklamacyjnych. Od 2017 r. prowadzi projekty z zakresu budowania CX w całej grupie mBanku. Poza funkcją Project Managera i koordynatora zespołu CX, pełni rolę moderatora Design Thinking. W swojej pracy chętnie wykorzystuje narzędzia empatyzacji. Uważa, że Design Thinking pozwala popełniać błędy, wyciągać z nich wnioski oraz tworzyć z rzeczy dobrych, jeszcze lepsze. Prywatnie górski freak. Zakochany w polskich Tatrach ale i Himalaje nie są mu obce.