Paweł Jarecki, Director Customer Satisfaction – KROSS
Menadżer z ponad 15 letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania projektami na styku organizacji, klienta oraz technologii. Twórca pierwszego w Polsce komercyjnego wirtualnego asystenta www.fido.pl, dzisiejszego światowego lidera w zakresie algorytmów sztucznej inteligencji. W latach 2003-2009 współtwórca i zarządzający serwisem edukacyjnym Narodowego Banku Polskiego www.nbportal.pl. Menadżer projektów w PKO TFI. Od sierpnia 2012 zarządzający projektem poprawy satysfakcji klientów Grupy PKP, twórca i Dyrektor Departamentu Spraw Klienta Grupy PKP. W latach 2014 -2016 Dyrektor Wykonawczy/ Prokurent PKP Intercity S.A zarządzający pionem jakości i obsługi posprzedażowej. Od maja 2016 do stycznia 2019 związany Grupą Kapitałową Black Red White jako Dyrektor Pionu Zarządzania Satysfakcją i Obsługi Posprzedażowej. Od lutego 2019 Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta KROSS.