Absolwent Wydziału Ekonomii (specjalizacja marketing) na Politechnice Koszalińskiej oraz „Podyplomowych studiów Szkolenia i Rozwoju” na Akademii im. L. Koźmińskiego.
Realizował wiele projektów szkoleniowych ze sprzedaży i obsługi klienta zarówno przez telefon jak również ze sprzedaże bezpośredniej. Koordynował i realizował wiele projektów szkoleniowych zarówno w organizacjach, w których pracował jako Trener, jak i komercyjnie dla biznesu.
Swoje doświadczenie zdobywał na stanowiskach Key Account Manager i Marketing Manager w firmie WiedzaNet, Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji w Arteria S.A., Kierownik Działu Szkoleń i Jakości w Call Center Poland S.A. i Contact Point sp. z o.o. gdzie zajmował się m.in. budowaniem działów szkoleń i jakości, koordynowaniem pracy Trenerów Wewnętrznych, oraz prowadzeniem coachingów, szkoleń i monitoringów pracowników.
Specjalizacja:
Autorskie opracowanie, koordynowanie i prowadzenie projektów szkoleniowych dla firm z zakresu szkoleń marketingowo – sprzedażowych (zarządzanie zespołem, techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, skuteczny telemarketing, zasady efektywnej prezentacji) i umiejętności interpersonalnych (skuteczne przywództwo, komunikacja interpersonalna, autoprezentacja).
W latach 2010 – 2019 Przewodniczący i Członek Jury Konkursu Telemarketer Roku.