Sylwia Gudzowska, Stanowisko ds. Rekrutacji Ocen i Rozwoju – Poczta Polska S.A.
Pracę zawodową rozpoczęła jako psycholog w Poradni. W latach 2000 – 2007 nauczyciel akademicki na Wydziale Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Zielonogórskiego. Od 2002 roku związana z Pocztą Polską, początkowo jako specjalista ds. zasobów ludzkich w Zielonej Górze, następnie jako kierownik działu zarządzania kadrami. Od 2012 – dyrektor Regionalnego Ośrodka Doradztwa Personalnego w Szczecinie, od 2014 roku – Strategiczny HR Business Partner w Warszawie, gdzie pracuje do dzisiaj obecnie na stanowisku ds. rekrutacji, ocen i rozwoju. Jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku psychologia, studiów podyplomowych na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz studiów podyplomowych Zarządzanie ludźmi w firmie na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.