Tomasz Markowski

.

Jest trenerem sprzedaży, doradcą biznesowym, menedżerem zespołu i przedsiębiorcą. Przygodę ze sprzedażą rozpoczął w roku 1999 od projektów w branży IT, następnie był Doradcą Klienta oferując usługi z zakresu finansów
i ubezpieczeń.

W roku 2007 rozpoczął karierę trenerską w ramach korporacji ubezpieczeniowej. Obecnie traktuje rolę Trenera jako pasję, a nie pracę. Aktywnie buduje i zarządza zespołem doradców. Z wykształcenia psycholog, absolwent Społecznej Psychologii Biznesu na Uniwersytecie Humanistycznospełecznym SWPS na wydziale w Katowicach. Wcześniej ukończył 3 lata studiów licencjackich w Szkole Głównej Handlowej – zarządzanie i marketing. Od ponad 10 lat prowadzi treningi i szkolenia dla Doradców oraz Menedżerów Sprzedaży. Przez cały czas aktywny na rynku produktów finansowych – z przekonania, pasji i dla idei rzetelnego doradztwa. Ma za sobą ponad 800 dni szkoleniowych i ponad 4 000 przeszkolonych uczestników. Jest współtwórcą procesów Assesment Center
i Assesorem. Uczestniczył w projektach rozwojowych dla Menedżerów i Dyrektorów w Sieci Sprzedaży, a także w projektach wspierających Kampanie Sprzedażowe. Autor Podręcznika dla Doradców Klienta z branży ubezpieczeniowej pt. „Sprzedaż Doradcza”. Jest zaangażowany w projekt „Silna Marka Hotelu” jako ekspert ds. szkoleń.

Prywatnie: mąż i ojciec, fundraiser, pasjonat Depeche Mode, łazik górski, biegacz i kibic La Vecchia Signora.