- Dowiesz się, jak rozpoznawać zaangażowanie lub jego brak u pracowników.
- Poznasz podejście Motywacja 3:0 i dowiesz się, dlaczego w dzisiejszych czasach warto stawiać na motywację wewnętrzną.
- Rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie oddawania autonomii i odpowiedzialności w ręce pracowników, tak aby budować ich poczucie wpływu i sprawczości.
- Nauczysz się diagnozować poziom rozwoju pracownika i adekwatnie do tego poziomu dostosowywać działania menedżerskie, zwłaszcza w zakresie delegowania, monitorowania i wspierania pracowników w realizacji celów i zadań.
- Rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie wspierania pracowników w rozwoju oraz tworzenia warunków, które sprzyjają nabywaniu nowych kompetencji (reskilling) i ponoszeniu kompetencji już posiadanych (upskilling).
- Dowiesz się, jak budować poczucie sensu u pracowników i co robić jako menedżer, aby wskazywać pracownikom kierunek działania i pozyskiwać ich do realizacji celów strategicznych i operacyjnych.
- Poznasz 5 dysfunkcji pracy zespołowej, dowiesz się, jakie są objawy każdej z dysfunkcji i wspólnie z uczestnikami szkolenia wypracujesz efektywne rozwiązania.