- Koszt uczestnictwa jednej osoby w spotkaniu jest różny i uzależniony od charakterystyki spotkania. Dokładna cena jest podana w warunkach uczestnictwa dotyczących danego szkolenia zamkniętego.
- Cena obejmuje: prelekcje, materiały warsztatowe.
- Przesłanie do BMS pocztą elektroniczną, wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego lub rezerwacja miejsca/miejsc poprzez wypełnienie online Formularza zgłoszenia stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym, a BMS. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana drogą mailową po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
- Osoba podpisująca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z BMS.
- W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
- Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
- W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba wskazana przez Zgłaszającego.
- Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
- Wysyłając zamówienie zgadzam się na umieszczenie moich danych osobowych w bazie danych spółek należących do BMS Poland Group Sp. z o.o. oraz pozostałych partnerów konferencji na ich przetwarzanie dla potrzeb marketingowych, zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny a podającemu przysługuje prawo wglądu do tych danych, jak i możliwość ich poprawiania.
- Wyrażam zgodę na otrzymywanie pocztą elektroniczną informacji handlowych, w tym e-mailingów i newsletterów wysyłanych przez Spółki należące do BMS Poland Group Sp. z o.o.
To nie konflikt jest źródłem nieporozumień i walki między ludźmi, lecz sposób jego rozstrzygania. Konflikty są naturalną częścią życia zawodowego, a w grupach nastawionych na osiąganie celów za pomocą różnych metod jest to nieuniknione.
Konflikty możemy podzielić na twórcze oraz na takie, które mają wpływ destrukcyjny i obniżają efektywność działań. Jest wiele przyczyn ich powstawania, między innymi może to być zła organizacja pracy, brak informacji, niesprawiedliwy podziału zadań, rywalizacja, walka o władzę.
Aby sobie z nim poradzić, przede wszystkim nie można chować ich pod dywan.
UCZESTNICY PODCZAS SZKOLENIA POZNAJĄ:
• Czym jest konflikt i jakie są fazy jego powstawania?
• Jak rozróżnić konflikt pozytywny od destruktywnego?
• Jak identyfikować źródła konfliktów?
• Skąd się biorą spory?
• Zasady rozwiązywania nieporozumień, rola metodyki i komunikacji
• Jak skutecznie wdrażać strategie rozwiązywania konfliktów?
• Sposoby doprowadzania do końca rozpoznane konflikty
• Jak modelować otoczenie w celu zmniejszenie konfliktów destruktywnych?
SPODZIEWANE EFEKTY PO SZKOLENIU:
• Podniesienie umiejętności identyfikowania konfliktów pozytywnych i destruktywnych oraz przeciwdziałania im
• Świadome używanie konkretnych technik pomocnych w rozwiązywaniu sporów
• Umiejętność wykorzystania metody „wygładzania ścieżki”, czyli modelowania otoczenia w celu przeciwdziałania typowym konfliktom
• Precyzyjne przedstawianie własnego punktu widzenia w sytuacjach spornych