Data: 01.01.2026
2 dni
Online
5/10 wolnych miejsc
Zarejestruj się
1
1

Do zapłaty: 1995,00 zł/netto

Cele warsztatu Program Trener

Cele szkolenia:

  • Poznanie zasad działania firm zewnętrznych
  • Ujednolicenie komunikacji i sposobów zarządzania pracownikami.
  • Wypracowanie metod rozwojowych dla uczestników szkolenia.
  • Zbudowanie wśród managerów postaw, które przyczynią się do stabilizacji zespołów

Czas trwania: 2 dni

Rozwiń

Program

Dzień I
09:00 - 16:00

Dzień pierwszy

  1. Rozpoczęcie szkolenia
    • Przedstawienie programu szkolenia
    • Kontrakt na szkolenie
    • Przedstawienie uczestników
    • Pre-test z wiedzy
  2. Gra negocjacyjna
    • Gra negocjacyjna obopólnych korzyści
      • Wnioski i podsumowanie
      • Wypracowanie najlepszych wskazówek
  3. Firmy outsourcingowe
    • Wprowadzenie do tematyki
      • Outsourcingu
      • Merchandisingu
      • Leasingu pracowniczego
    • Struktura wewnętrzna firm outsourcingowych
      • Korzyści i problemy wynikające z pracy z firmami Outsourcingowymi
      • Na czym polega opłacalność firm zewnętrznych
    • Sektory outsourcingu
    • Przyszłość outsourcingu w Polsce
  4. Cele i struktura firm outsourcingowych
    • Jak rozliczają się firmy outsourcingowe
      • Z Klientem
      • Z Dostawcą
      • Z Pracownikami
      • Trójkąt rozliczeniowy
    • Największe luki w zarządzaniu stroną trzecią
      • Formy przewinień
      • Sposoby działania
      • Metody przeciwdziałania nadużyciom
    • Na czym tak naprawdę zarabiają firmy outsourcingowe
    • Obowiązki pracowników zewnętrznych wynikające z:
      • Kontraktu
      • Kodeksu pracy
      • Etyki pracy
  5. Współpraca z firmami zewnętrznymi
    • Wspólne ustalenie zasad współpracy
      • Jak prowadzić spotkania z pracownikami zewnętrznymi
      • Podział celów
    • Efektywna komunikacja zadań
      • Podział zadań ze względu na wiedzę i postawę pracowników
    • Współpraca z:
      • KAM’ami firm outsourcingowych
      • Koordynatorami firm outsourcingowych
      • Pracownikami firm outsourcingowych
  6. Budowanie zaangażowania wśród pracowników zewnętrznych
    • Diagnoza problemów związanych z zaangażowaniem
      • Różnice pokoleniowe
      • Obecny rynek pracy
      • Różnica w kulturach organizacyjnych obu firm
    • Przeciwdziałanie spadkowi zaangażowania
      • Brak wiedzy
      • Brak motywacji
      • Ćwiczenia pozwalające przeciwdziałać utracie zaangażowania
Dzień II
09:00 - 16:00

Dzień drugi

  1. Komunikowanie zadań
    • Feedback sytuacyjny
      • Komunikowanie dobrych wyników
      • Przekazywanie nieprzyjemnych informacji
      • Rozmowa dyscyplinująca
      • Pochwała
      • Zwolnienie pracownika
  2. Egzekwowanie działań
    • Utrzymanie service level
    • Schemat postępowania w egzekwowaniu działań
      • Ustalenie korzyści i konsekwencji działań
      • Monitorowanie wyników
      • Asertywność działań
      • Rozliczanie z zadań
  3. Zadanie rozwojowe
    • Wypracowanie dalszego działania po szkoleniu
    • Stworzenie schematu wdrożenia nowo nabytych umiejętności
    • Drabina kompetencji
  4. Podsumowanie szkolenia
    • Zebranie wypracowanych działań
    • Stworzenie schematu postępowania w różnych sytuacjach
  5. Zakończenie szkolenia
    • Wnioski i podsumowanie.
    • Post-test wiedzy i postaw
    • Omówienie korzyści płynących z zastosowanie działań poznanych na szkoleniu
Rozwiń

Trener wydarzenia

Regulamin

  1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w spotkaniu jest różny i uzależniony od charakterystyki spotkania. Dokładna cena jest podana w warunkach uczestnictwa dotyczących danego szkolenia zamkniętego.
  2. Cena obejmuje:  prelekcje, materiały warsztatowe.
  3. Przesłanie do BMS  pocztą elektroniczną, wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego lub rezerwacja miejsca/miejsc poprzez wypełnienie online Formularza zgłoszenia stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym, a BMS. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana drogą mailową po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  4. Osoba podpisująca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania  w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z BMS.
  5. W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
  6. Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
  7. W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba wskazana przez Zgłaszającego.
  8. Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
  10. Wysyłając zamówienie zgadzam się na umieszczenie moich danych osobowych w bazie danych spółek należących do BMS Poland Group Sp. z o.o. oraz pozostałych partnerów konferencji na ich przetwarzanie dla potrzeb marketingowych, zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny a podającemu przysługuje prawo wglądu do tych danych, jak i możliwość ich poprawiania.
  11. Wyrażam zgodę na otrzymywanie pocztą elektroniczną informacji handlowych, w tym e-mailingów i newsletterów wysyłanych przez Spółki należące do BMS Poland Group Sp. z o.o.
Rozwiń

Uczestnicy kupili także