Data: 01.01.2026
2 dni
Online
Zarejestruj się
1
1

Do zapłaty: 1995,00 zł/netto

Jakie korzyści uczestnik osiągnie po szkoleniu? Program

CEL SZKOLENIA:
Wypracowanie działań poprawiających przekazywanie i otrzymywanie informacji zwrotnej ze szczególnym uwzględnieniem zmiany systemy premiowania obowiązującego w podległych zespołach.
• zapoznanie uczestników z najbardziej aktualną wiedzą na temat przekazywania informacji zwrotnej w zespołach typu High Performing Teams
• nauczenie korzystania z narzędzi wzmacniających i pomagających efektywnie przekazywać informację zwrotną
• uświadomienie znaczenia otwartej i szczerej komunikacji szczególnie w obliczy nadchodzącej zmiany

ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA / RAMOWY PRZEBIEG WARSZTATU.
Jednym z ważnych elementów tego warsztatu to wzrost umiejętności przekazywania i otrzymywania informacji zwrotnej. Fundamentem do tego ma być stworzenie kultury zaufania. Warsztat pozwoli także na refleksję nad własnym stylem udzielania informacji zwrotnej i pracą nad poprawą efektywności tego stylu.

METODY PRACY:
• forma treningu aktywnego – maksymalnie angażującego uczestników do aktywnego udziału.
• trening umiejętności – ćwiczenia w małych grupach poszczególnych umiejętności, podsumowania pracy zespołów w całej grupie.
• aktywne uczestnictwo , praktyczne przyswajanie wiedzy poprzez dzielenie się doświadczeniami, poszerzanie repertuaru zachowań, eksperymentowanie z nowymi sytuacjami, obserwację innych uczestników.
• techniki sprzyjające kreatywności (np. burza mózgów, analiza przypadków).
• przekaz wiedzy teoretycznej – wykłady inspirujące, dyskusje.

 

 

Rozwiń

Program

9:00

Dzień I

1. Feedback jako prezent – co zrobić, aby był trafiony i cieszył?
• Cechy konstruktywnego feedbacku – odczarowujemy feedback
• Główne zasady udzielania feedbacku
• Rodzaje feedbacku: wzmacniający vs korygujący
• Rola menedżera/lidera w kształtowaniu kultury feedbacku

2. Główne powody, dla których ludzie obawiają się feedbacku – czy faktycznie jest czego się bać?
• Dysonans poznawczy – zmiana autopercepcji w celu urealnienia samooceny
• Główne triggery blokujące otwartość na feedback: trigger prawdy, trigger relacji, trigger tożsamości
• Okno Johari – spojrzenie na siebie z nowej, nieznanej strony

3. Korzyści z udzielania feedbacku dla:
• Pracownika
• Menedżera
• Organizacji

4. Feedback szyty na miarę – jak dostosować informację zwrotną do różnych typów osobowości.
• 4 typy rozmówców – osobowości według C. G. Junga
• W jaki sposób udzielać feedbacku każdemu z typów osobowości
• W jaki sposób nie udzielać feedbacku poszczególnym typom osobowości

 

 

 

9:00

Dzień II

 

1. Przegląd modeli i ćwiczenia praktyczne – który model udzielania feedbacku wybrać?
• Model „kanapki” tzw. „sandwich feedback”
• Model SBI
• Model SPINKA
• Model FUKO
• Model zwinnego (agilowego) udzielania informacji zwrotnej – „feedback WRAP”
• NVC (Nonviolent Communication) Marshalla Rosenberga

2. Feedback i co dalej – jak produktywnie wykorzystać otrzymany feedback?
• Feedback vs Feedforward – Marshall Goldsmith
• Indywidualny plan rozwoju, czyli jak produktywnie i rozwojowo wykorzystać otrzymany feedback

3. Umiejętność udzielania wzmacniającego feedbacku
• Karty KUDO – jak doceniać pracownika w spersonalizowany sposób
• Algorytm PUMA – udzielanie wzmacniającej informacji zwrotnej, która nie jest manipulacją
• Umiejętne przyjmowanie komplementów – to też sztuka!

4. Wyzwania podczas udzielania informacji zwrotnej
• Emocjonalne reakcje na konstruktywny korygujący feedback – model SARA(H)
• Coachingowy sposób reakcji na postawę defensywną podczas przyjmowania feedbacku – model HEAR
• Strefa kontroli, wpływu, poza wpływem – jak nie brać feedbacku za bardzo do siebie
• Jak radzić sobie z trudnymi reakcjami na feedback, np. płacz, atak personalny oraz inne

Rozwiń

Regulamin

  1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w spotkaniu jest różny i uzależniony od charakterystyki spotkania. Dokładna cena jest podana w warunkach uczestnictwa dotyczących danego szkolenia zamkniętego.
  2. Cena obejmuje:  prelekcje, materiały warsztatowe.
  3. Przesłanie do BMS  pocztą elektroniczną, wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego lub rezerwacja miejsca/miejsc poprzez wypełnienie online Formularza zgłoszenia stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym, a BMS. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana drogą mailową po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  4. Osoba podpisująca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania  w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z BMS.
  5. W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
  6. Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
  7. W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba wskazana przez Zgłaszającego.
  8. Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
  10. Wysyłając zamówienie zgadzam się na umieszczenie moich danych osobowych w bazie danych spółek należących do BMS Poland Group Sp. z o.o. oraz pozostałych partnerów konferencji na ich przetwarzanie dla potrzeb marketingowych, zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny a podającemu przysługuje prawo wglądu do tych danych, jak i możliwość ich poprawiania.
  11. Wyrażam zgodę na otrzymywanie pocztą elektroniczną informacji handlowych, w tym e-mailingów i newsletterów wysyłanych przez Spółki należące do BMS Poland Group Sp. z o.o.
Rozwiń