Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do osób poszukujących w sobie pokładów kreatywności, a także umiejętności nieszablonowego podejścia do tworzenia produktów, usług lub rozwiązywania problemów.
Warsztat skierowany jest do wszystkich stanowisk – od stażystów, poprzez specjalistów, po menedżerów i kadrę kierowniczą.
Cele szkolenia:
- wyzwolenie kreatywności,
- poznanie technik potrzebnych do poszukiwania nowych rozwiązań dla swojego biznesu,
- nabycie umiejętności wykorzystania kreatywności dla rozwoju biznesu, produktów, usług,
- umiejętne balansowanie pomiędzy potrzebą szybkich rozwiązań pod presją czasu, a kreatywnymi rozwiązaniami wymagającymi więcej czasu, lecz przynoszącymi lepszy efekt.
Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat:
- Zrozumienia procesu Design Thinking oraz poszczególnych faz tego procesu,
- Planowania, przygotowania i realizacji projektów przy użyciu metody Design Thinking,
- Wyjścia poza rutynowe sposoby myślenia i działania,
- Posiadania „nowego spojrzenia”, które przyczynia się do przewagi konkurencyjnej firmy,
- Korzystania z wiedzy i doświadczeń innych osób,
- Zrozumienia odbiorców oraz spojrzenia na problem z ich perspektywy,
- Wzmocnienia poczucia odpowiedzialności za projekty.
Uczestnicy opanują umiejętności takie jak:
- Lepszego zrozumienia potrzeb klientów,
- Przekraczania utartych schematów myślowych,
- Obejrzenia problemu z nowej perspektywy,
- Generowania kreatywnych i praktycznych rozwiązań,
- Tworzenia rozwiązań dostosowanych do potrzeb odbiorców,
- Skutecznej współpracy w zespole.