Data: 01.01.2026
2 dni
Online
Zarejestruj się
1
1

Do zapłaty: 0,00 zł/netto

Jakie korzyści uczestnicy osiągną po szkoleniu? Program

  • Pozna różne sposoby definiowania inteligencji emocjonalnej
  • Jaki wpływ ma inteligencja emocjonalna na jakość życia zawodowego
  • Rozróżni psychologiczne mechanizmy kontroli emocji w teorii i praktyce
  • Przekona się jaki wpływ ma inteligencja emocjonalnej przełożonego na wydajność pracowników
Rozwiń

Program

9:00

Dzień I

Moduł 1.
Wielowymiarowość inteligencji emocjonalnej

Cel modułu:
Zrozumienie koncepcji inteligencji emocjonalnej i jej wpływu na jakość życia zawodowego i osobistego.

Zagadnienia:
• Różne sposoby definiowania inteligencji emocjonalnej
• Peter Salovey i John Mayer jako pionierzy inteligencji emocjonalnej
• Pięć cech świadczących o wysokiej inteligencji emocjonalnej człowieka
• Korzyści z rozwijania swojej inteligencji emocjonalnej
• Wpływ inteligencji emocjonalnej na jakość życia zawodowego

Moduł 2.
Sposoby rozwijania inteligencji emocjonalnej

Cel modułu:
Diagnoza poziomu inteligencji emocjonalnej uczestników oraz wybór przez nich indywidualnych sposobów jej rozwoju.

Zagadnienia:
• Przegląd znanych sposobów i technik rozwoju inteligencji emocjonalnej
• Omówienie korzyści i efektów stosowania poszczególnych technik. Wymiana doświadczeń związanych z dotychczasowym rozwojem emocjonalnym uczestników
• Aktywność zawodowa jako czynnik wspierający lub blokujący rozwój inteligencji emocjonalnej
• Przykłady wykorzystania inteligencji emocjonalnej na różnych etapach życia zawodowego
• Rozwój pracowników i zdobywanie przez nich nowych kompetencji – jako kluczowe oczekiwania współczesnych pracodawców

9:00

Dzień II

Moduł 3.
Praca z emocjami

Cel modułu:
Ćwiczenie uważności na pojawiające się u siebie emocje. Omówienie ich znaczenia i pokazanie na czym polega praca z własnymi emocjami.

Zagadnienia:
• Wpływ pojawiających się emocji na skuteczność naszych działań
• Rola samokontroli i trzeźwej oceny sytuacji
• Trzy techniki właściwej oceny swoich stanów emocjonalnych
• Ćwiczenia adekwatnego reagowania na zachowania innych/ na sytuacje, które nas spotykają
• Psychologiczne mechanizmy kontroli emocji w teorii i praktyce

Moduł 4.
Wpływ inteligencji emocjonalnej na rozwój biznesu

Ce modułu:
Pokazanie ścisłego związku inteligencji emocjonalnej ludzi z ich sukcesami zawodowymi / biznesowymi. Zmotywowanie uczestników do ciągłego rozwoju własnej inteligencji emocjonalnej i wzrostu efektywności zawodowej.

Zagadnienia:
• Biznesowe przykłady negatywnych skutków niskiej inteligencji emocjonalnej u pracowników
• Inteligencja emocjonalna vs. zdolność do efektywnego współdziałania i pracy zespołowej
• Empatia i asertywności jako istotne elementy inteligencji emocjonalnej
• Wpływ inteligencji emocjonalnej przełożonego na wydajność jego pracowników
• Duża motywacja wewnętrzna – jako często obserwowany efekt wysokiej inteligencji emocjonalnej

Rozwiń

Regulamin

  1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w spotkaniu jest różny i uzależniony od charakterystyki spotkania. Dokładna cena jest podana w warunkach uczestnictwa dotyczących danego szkolenia zamkniętego.
  2. Cena obejmuje:  prelekcje, materiały warsztatowe.
  3. Przesłanie do BMS  pocztą elektroniczną, wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego lub rezerwacja miejsca/miejsc poprzez wypełnienie online Formularza zgłoszenia stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym, a BMS. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana drogą mailową po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  4. Osoba podpisująca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania  w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z BMS.
  5. W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
  6. Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
  7. W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba wskazana przez Zgłaszającego.
  8. Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
  10. Wysyłając zamówienie zgadzam się na umieszczenie moich danych osobowych w bazie danych spółek należących do BMS Poland Group Sp. z o.o. oraz pozostałych partnerów konferencji na ich przetwarzanie dla potrzeb marketingowych, zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny a podającemu przysługuje prawo wglądu do tych danych, jak i możliwość ich poprawiania.
  11. Wyrażam zgodę na otrzymywanie pocztą elektroniczną informacji handlowych, w tym e-mailingów i newsletterów wysyłanych przez Spółki należące do BMS Poland Group Sp. z o.o.
Rozwiń