Data: 01.01.2026
2 dni
Warszawa
Zarejestruj się
1
1

Do zapłaty: 2495,00 zł/netto

Jakie korzyści uczestnik osiągnie po szkoleniu? Program

• Rozwój kompetencji menedżerskich, w aspekcie rozwoju osobistego oraz w pracy z podległymi pracownikami.
• Zdobycie konkretnej, praktycznej wiedzy i umiejętności związanych z zarządzaniem osobami i grupami. Wiedza na temat tego jak przejść drogę: kiedyś byłem kolegą teraz jestem i kolegą i szefem.
• Skuteczne wpływanie na zespół, poszczególnych pracowników.
• Zdobycie narzędzi do wypracowania autorytetu nieformalnego u ludzi.
• Zwiększenie swojej efektywności w tych obszarach.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:
• Poznanie kluczowych zagadnień związanych z zarządzaniem osobami i grupami.
• Rozwój kompetencji w świetle przykładów wykorzystywanych przez najskuteczniejszych menedżerów
• Poznanie i rozpoznawanie własnego typu zachowania i potrzeb podwładnych.
• Wykorzystanie komunikacji w sytuacjach menedżerskich.
• Wyszczególnienie i przećwiczenie kluczowych umiejętności menedżerskich.
• Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego.
• Doskonalenie umiejętności pracy z ludźmi w Twoim zespole stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb.

METODOLOGIA:
Szkolenie będzie realizowane metodami warsztatowymi, angażującymi uczestników, przewidziane są m.in.:
• odgrywanie ról – scenki
• ćwiczenia w grupie
• ćwiczenia w podgrupach
• dyskusje
• praca indywidualna

Rozwiń

Program

9:00

Dzień I

Moduł I
Od czego zależy sukces w zarządzaniu zespołem? Poznanie roli, znaczenia zarządzania zespołem, przywództwa.

  • Co odróżnia zespół od grupy, lidera od szefa?
  • Ważniejsze dla nas jest dlaczego niż co: kontrola, ocena, ludzie
  • Metody motywowania dostosowane do etapu rozwoju, na którym znajduje się pracownik. Zmiana z kolegi na szefa? Jak przejść drogę: kiedyś byłem kolegą teraz jestem i kolegą i szefem?
  • Narzędzia do budowania autorytetu wśród załogi.

Moduł II
Nasze wartości, style kierowania.
Poznanie wagi i roli wspólnych wartości, dostosowanie stylu kierowania do pracownika i sytuacji.

  • Określenie najważniejszych wspólnych wartości
  • Kierunki rozwoju:
    – 4 Style kierowania
    – zarządzanie sytuacyjne – Blanchard.
    – motywacja poza finansowa

Moduł III
6 funkcji menedżera, delegowanie zadań i uprawnień, podział załogi na 3 grupy.
Zagłębienie się w warsztat codziennej pracy szefa zespołu, właściwe delegowanie zadań i władzy, umiejętne postępowanie z różnymi typami pracowników.

  • Sześć funkcji menedżera
  • Delegowanie zadań
  • Do 3 razy to samo zadanie
  • Czy wszyscy ludzie to kapitał
  • Gdy firma ma kłopoty, najpierw zwalnia ludzi – optimum zatrudnienia, a wypracowanie przychodu
  • Pomocnik menedżera przy delegowaniu zadań
  • Delegowanie uprawnień – Empowerment – zwiększenie poczucia odpowiedzialności i zaangażowania

 

9:00

Dzień II

Moduł IV

Asertywność w komunikacji, nagradzanie, chwalenie, krytykowanie, przekazywanie trudnej informacji, zależności w zarządzaniu.
Podsumowanie, utrwalenie zdobytej wiedzy, zdobycie nowej wiedzy o dobrej asertywnej komunikacji, w jej głównych aspektach.

  • Asertywność w komunikacji. Komunikat „ja”
  • Asertywne stawianie granic. Etapy rozmów korygujących
  • Asertywna odmowa – techniki pomagające w asertywnej odmowie
  • Chwalenie i krytykowanie:

– ocena
– informacja zwrotna
– nagradzanie i chwalenie
– publicznie czy w 4 oczy
– krytyka motywująca/zniechęcająca
– FUKO
– kanapka krytyki – konstruktywna krytyka

  • Przekazywanie trudnej informacji
  • Zależności

 

Moduł V

Ćwiczenie scenki – odgrywanie ról
Ocena stylu zarządzania menedżera, metod motywowania, doboru argumentów, zrozumienia zasad komunikacji w kontekście zdobytej podczas szkolenia wiedzy.

Rozwiń

Regulamin

  1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w spotkaniu jest różny i uzależniony od charakterystyki spotkania. Dokładna cena jest podana w warunkach uczestnictwa dotyczących danego szkolenia zamkniętego.
  2. Cena obejmuje:  prelekcje, materiały warsztatowe.
  3. Przesłanie do BMS  pocztą elektroniczną, wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego lub rezerwacja miejsca/miejsc poprzez wypełnienie online Formularza zgłoszenia stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym, a BMS. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana drogą mailową po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  4. Osoba podpisująca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania  w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z BMS.
  5. W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
  6. Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
  7. W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba wskazana przez Zgłaszającego.
  8. Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
  10. Wysyłając zamówienie zgadzam się na umieszczenie moich danych osobowych w bazie danych spółek należących do BMS Poland Group Sp. z o.o. oraz pozostałych partnerów konferencji na ich przetwarzanie dla potrzeb marketingowych, zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny a podającemu przysługuje prawo wglądu do tych danych, jak i możliwość ich poprawiania.
  11. Wyrażam zgodę na otrzymywanie pocztą elektroniczną informacji handlowych, w tym e-mailingów i newsletterów wysyłanych przez Spółki należące do BMS Poland Group Sp. z o.o.
Rozwiń