Zapraszamy na kolejne szkolenie z programu MS ACCESS pozwalającego na poznanie zaawansowanych zasad zarządzania danymi oraz zdobycie wiedzy na temat narzędzi analitycznych takich jak SQL i VBA. Uczestnicy w trakcie kursu udoskonalą swoje kompetencje w zakresie rozumienia analizy danych, samego narzędzia ACCESS oraz wspierania organizacji za pomocą zarządzania kwerendami, przenoszenia danych i obliczeń wskaźników finansowo – biznesowych. Uczestnicy podniosą swoje umiejętności mapowania kluczowych procesów, a także identyfikacji wąskich gardeł w procesach zarządzania danymi oraz ich optymalizacji.
Uczestnicy
Szkolenie przeznaczone dla analityków korzystających z MS Excel oraz z relacyjnych baz danych (MS Access oraz MS SQL Server)
Czas trwania
2 dni
Cel szkolenia:
Poznanie zaawansowanych zagadnień związanych z analizą danych biznesowych za pomocą języka SQL oraz VBA
• Transformacje danych za pomocą Accessa
• Automatyzacja Excela i Accessa
• Zaawansowane instrukcje SQL
• Wykorzystanie VBA do usprawnienia procesu analizy danych
• Podkwerendy i domenowe funkcje agregacji
• Wykonywanie analiz warunkowych