Data: 01.01.2026 - 01.01.2026
2 dni
Online
Zarejestruj się
1
1

Do zapłaty: 0,00 zł/netto

Cel szkolenia Program

Kompetencje miękkie, takie jak komunikatywność, empatia, elastyczność i kreatywność, są istotne dla skutecznej pracy prawnika. Pozwalają prawnikom budować relacje z klientami, rozwiązywać konflikty i osiągać pozytywne wyniki.

  • Komunikacja: Umiejętność porozumiewania się z klientami, świadkami i innymi prawnikami 
  • Empatia: Zdolność zrozumienia i współodczuwania z klientem 
  • Elastyczność: Gotowość do reagowania na niespodziewane sytuacje i dostosowywania się do nowych informacji 
  • Kreatywność: Zdolność do rozwiązywania problemów w sposób twórczy 
  • Myślenie logiczne: Umiejętność dostrzegania niekonsekwencji i błędów w argumentach prawnych i dowodach 
  • Organizacja i zarządzanie czasem: Umiejętność planowania i efektywnego wykorzystania czasu 
  • Zdolność do rozwiązywania konfliktów: Umiejętność dojścia do porozumienia z klientami i innymi stronami
Rozwiń

Program

9:00

Dzień I

MODUŁ I
Komunikacja interpersonalna w środowisku prawniczym.

  • Techniki aktywnego słuchania.
  • Znaczenie stylu komunikacji używanego w kontaktach zawodowych.
  • Zasady stosowania języka prawniczego w przekazywaniu informacji.
  • Ćwiczenia nad zwięzłością przekazu.

MODUŁ II
Metody zdobywania zaufania rozmówcy.

  • Sposoby zdobywania przychylności współpracowników.
  • Rola empatii w kontaktach zawodowych.
  • Technika utrzymywania dobrych relacji zawodowych.
  • Radzenie sobie z wygórowanymi oczekiwaniami współpracowników.

MODUŁ III
Asertywność w komunikacji zawodowej.

  • Zasady stawiania granic bez naruszania granic innych.
  • Asertywna odpowiedź na krytykę.
  • Praktyczne ćwiczenia zachowań asertywnych.
  • Zasady pisania asertywnych e-maili.

MODUŁ IV
Zarządzanie stresem i emocjami.

  • Techniki radzenia sobie z presją czasu.
  • Mindfulness w pracy ze stresem.
  • Technika odnajdowania łatwości wypowiedzi w sytuacjach stresowych.
  • Sposoby budowania rezyliencji psychicznej.
9:00

Dzień II

MODUŁ V
Sztuka przekonywania i argumentacji.

  • Struktura skutecznych technik perswazji.
  • Analiza skuteczności argumentów i kontrargumentów.
  • Zasada logicznego przekazywania rozwiązań.
  • Retoryka i jej zastosowanie w praktyce prawniczej.

MODUŁ VI
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów.

  • Omówienie wybranych technik negocjacji.
  • Kontrolowanie emocji w negocjacjach zawodowych.
  • Kompromis a „wygrana-wygrana” w rozwiązywaniu konfliktów.
  • Zarządzanie konfliktem wewnątrz firmy.

MODUŁ VII
Planowanie i zarządzanie czasem pracy.

  • Zarządzanie terminowością zadań.
  • Sztuka delegowania i organizacji pracy zespołu.
  • Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zadaniami.
  • Praktyczne ćwiczenia ustalania priorytetów.

MODUŁ VIII
Wystąpienia publiczne i prezentacje.

  • Zasady konkurencyjnego przemawiania.
  • Przygotowanie struktury dobrej prezentacji.
  • Sposoby angażowania i budowania ciekawości u słuchaczy.
  • Źródła pewności siebie podczas wystąpień publicznych.
Rozwiń

Regulamin

  1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w spotkaniu jest różny i uzależniony od charakterystyki spotkania. Dokładna cena jest podana w warunkach uczestnictwa dotyczących danego szkolenia zamkniętego.
  2. Cena obejmuje:  prelekcje, materiały warsztatowe.
  3. Przesłanie do BMS  pocztą elektroniczną, wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego lub rezerwacja miejsca/miejsc poprzez wypełnienie online Formularza zgłoszenia stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym, a BMS. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana drogą mailową po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  4. Osoba podpisująca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania  w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z BMS.
  5. W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
  6. Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
  7. W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba wskazana przez Zgłaszającego.
  8. Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
  10. Wysyłając zamówienie zgadzam się na umieszczenie moich danych osobowych w bazie danych spółek należących do BMS Poland Group Sp. z o.o. oraz pozostałych partnerów konferencji na ich przetwarzanie dla potrzeb marketingowych, zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny a podającemu przysługuje prawo wglądu do tych danych, jak i możliwość ich poprawiania.
  11. Wyrażam zgodę na otrzymywanie pocztą elektroniczną informacji handlowych, w tym e-mailingów i newsletterów wysyłanych przez Spółki należące do BMS Poland Group Sp. z o.o.
Rozwiń