Data: 01.01.2026
2 dni
Online
Zarejestruj się
1
1

Do zapłaty: 1995,00 zł/netto

JAKIE SĄ CELE SZKOLENIA? Program

• Poznanie zasad konstruowania i opowiadania ciekawych historii
• Żonglowanie historiami podczas spotkań prywatnych jak i biznesowych
• Poznanie nowe narzędzi służących budowaniu wizerunku eksperta oraz silnej marki
• Wyrobienie nawyku zbierania historii w codziennej praktyce zawodowej


Dzięki warsztatom uczestnicy:
• Będą formułować atrakcyjny przekaz, który przykuwa uwagę słuchaczy, zwiększa wiarygodność i autentyczność mówcy oraz ma większą siłę perswazji
• Nabiorą swobody, luzu i pewności siebie podczas wystąpień na forum
• Rozwiną swoje kompetencje autoprezentacje przydatne w sprzedaży, prowadzeniu szkoleń czy zarządzaniu zespołami
• Będą potrafili świadomie wzbogacać swoje prezentacje historiami, które działają na emocje
• Poznają strukturę konstruowania dobrych historii, co pomoże im przekazywać informacje bez korzystania z notatek
• Poznają nową technikę, którą można zastosować zarówno, odpowiadając na obiekcje i trudne pytania Klientów, jak też budując własną markę czy wizerunek firmy

Rozwiń

Program

9:00

Dzień I

1. ZALETY STORYTELLINGU
• Przyciąganie uwagi
• Zmniejszenie dystansu między mówcą a audytorium
• Dzielenie się doświadczeniem
• Budowanie wizerunku eksperta
• Długotrwały efekt


2. ZASADY KONSTRUOWANIA DOBRYCH HISTORII
• Świadomość celu, czyli o czym jest Twoja historia
• Struktura opowieści
• Puenta


3. KLASYCZNA STRUKTURA NARRACJI WG ARYSTOTELESA


4. PODRÓŻ BOHATERA – MONOMIT JOSEPHA CAMPBELLA


5. ETAPY HISTORII WG KEVINA HOGANA
• Otwarcie (wprowadzenie)
• Rozwój akcji
• Punkt kulminacyjny
• Rozwiązanie akcji
• Zakończenie

9:00

Dzień II

1. SZTUKA BUDOWANIA BARWNYCH HISTORII
• Anafora
• Aliteracje
• Metafora
• Jak słowami namalować kontekst wydarzenia
• Jakich słów używać, aby Twoja historia była dynamiczna
• Jak za pomocą szczegółów, dialogów podnieść autentyczność oraz emocjonalny ładunek historii
• Jak balansować emocjami, aby historia była bardziej znacząca dla słuchaczy


2. BUDOWANIE NAPIĘCIA
• Kontrast jako tok narracji
• Kontrast emocjonalny
• Kontrasty stylu prezentowania
• Kontrast treści – zaskoczenie


3. JEDNA RZECZ TO PISAĆ HISTORIE, DRUGA TO JE DOBRZE OPOWIADAĆ
• Dynamika
• Naturalność
• Tempo
• Pauza


4. JEDNA RZECZ TO PISAĆ HISTORIE, DRUGA TO JE DOBRZE OPOWIADAĆ
• Jak za pomoc historii prezentować dane, tabele, wykresy – storytelling danych
• Jak wplatać historie w wystąpieniach oraz tekstach, postach i innych publikacjach użytkowych
• Jak wykorzystywać historie w rozmowach z klientami

Rozwiń

Regulamin

  1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w spotkaniu jest różny i uzależniony od charakterystyki spotkania. Dokładna cena jest podana w warunkach uczestnictwa dotyczących danego szkolenia zamkniętego.
  2. Cena obejmuje:  prelekcje, materiały warsztatowe.
  3. Przesłanie do BMS  pocztą elektroniczną, wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego lub rezerwacja miejsca/miejsc poprzez wypełnienie online Formularza zgłoszenia stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym, a BMS. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana drogą mailową po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  4. Osoba podpisująca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania  w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z BMS.
  5. W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
  6. Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
  7. W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba wskazana przez Zgłaszającego.
  8. Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
  10. Wysyłając zamówienie zgadzam się na umieszczenie moich danych osobowych w bazie danych spółek należących do BMS Poland Group Sp. z o.o. oraz pozostałych partnerów konferencji na ich przetwarzanie dla potrzeb marketingowych, zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny a podającemu przysługuje prawo wglądu do tych danych, jak i możliwość ich poprawiania.
  11. Wyrażam zgodę na otrzymywanie pocztą elektroniczną informacji handlowych, w tym e-mailingów i newsletterów wysyłanych przez Spółki należące do BMS Poland Group Sp. z o.o.
Rozwiń