Data: 01.01.2026
2 dni
Online
Zarejestruj się
1
1

Do zapłaty: 0,00 zł/netto

Cel szkolenia Program

Celem szkolenia „Współpraca Międzypokoleniowa” jest usprawnienie komunikacji między pracownikami oraz zwiększenie umiejętności motywowania pracowników przez menedżerów. Ważnym jest również pomoc we wzmocnieniu harmonijnej współpracy międzypokoleniowe w organizacji.

Rozwiń

Program

9:00

Dzień I

1. Charakterystyka pokoleń

  • Jakie pokolenie reprezentuję?
  • Szczegółowa charakterystyka pokoleń BB, X, Y, Z
  • Analiza SWOT każdego z pokoleń

2. Co łączy, a co dzieli poszczególne pokolenia?

  • Autodiagnoza budująca większą samoświadomość
  • Potrzeby psychologiczne, merytoryczne oraz proceduralne każdego pokolenia
  • Zrozumienie możliwości i wartości charakterystycznych dla danego pokolenia
  • Budowanie otwartości i zaufania w zespole zróżnicowanym wiekowo


3. Wpływ różnorodności na efektywność zespołów

  • Budowanie zespołu w oparciu o różnorodność
  • Sposoby postępowania menedżera w procesie grupowym
  • Najlepsze pomysły rodzą się z różnorodności – studium przypadku
  • Budowanie autorytetu w oczach różnych pokoleń – najlepsze praktyki

4. Jak zarządzać zespołami zróżnicowanymi pokoleniowo?

  • Różnice w podejściu do celów i planowania realizacji zadań
  • Jak zorganizować pracę w zespole aby wykorzystać różnice pokoleniowe
  • Motywowanie i angażowanie różnych pokoleń
  • Motywatory ważne dla BB, X, Y, Z
  • Jak przydzielać zadania, organizować zasoby i moderować współpracę międzypokoleniową?
  • Jak na kontrolę, monitoring i egzekucję zadań reagują poszczególne pokolenia?
  • Organizacja stanowiska pracy dla pokolenia Y i Z
  • Rekrutacja pracowników z pokolenia Y i Z – jak sprzedaż im pracę w naszej firmie?
9:00

Dzień II

1. Skuteczna komunikacja z poszczególnymi pokoleniami i międzypokoleniowa

  • Style komunikacji w zależności od osobowości pracownika?
  • Co łączy i czy coś dzieli w tym zakresie różne pokolenia?
  • Jak komunikować się z danym stylem osobowości z pokolenia BB, X, Y, Z?
  • Co lubi a czego nie lubi we wzajemnej komunikacji i współpracy reprezentant danego pokolenia
  • Dlaczego warto „budować mosty” pokoleniowe dostosowując przekaz do odbiorcy?
  • Jak na poszczególne pokolenia działa informacja zwrotna?
  • Rola docenienia i chwalenia w rozwoju pokolenia Y i Z

2. Jak rozwijać w pracy reprezentantów poszczególnych pokoleń?

  • Budowanie ścieżki rozwoju uwzględniającego preferencje każdego z pokoleń
  • Budowanie ścieżki kariery ukierunkowanej na awans.
  • Rola informacji zwrotnej w rozwoju pracownika – co lubią a czego nie lubią dane pokolenia?
  • Scenariusz rozmowy rozwojowej i oceniającej
  • Metody i narzędzia rozwoju adekwatne do potrzeb i preferencji każdego pokolenia

3. Trudne sytuacje generowane przez konflikt pokoleniowy w firmach

  • Z czego wynikają konflikty – identyfikacja przyczyn konfliktów pokoleniowych w organizacjach
  • Rodzaje konfliktów pokoleniowych
  • Jak eliminować konflikty
  • Rola przekonań w tworzeniu i eliminacji konfliktów
  • Style rozwiązywania sytuacji konfliktowych
Rozwiń

Regulamin

  1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w spotkaniu jest różny i uzależniony od charakterystyki spotkania. Dokładna cena jest podana w warunkach uczestnictwa dotyczących danego szkolenia zamkniętego.
  2. Cena obejmuje:  prelekcje, materiały warsztatowe.
  3. Przesłanie do BMS  pocztą elektroniczną, wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego lub rezerwacja miejsca/miejsc poprzez wypełnienie online Formularza zgłoszenia stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym, a BMS. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana drogą mailową po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  4. Osoba podpisująca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania  w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z BMS.
  5. W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
  6. Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
  7. W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba wskazana przez Zgłaszającego.
  8. Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
  10. Wysyłając zamówienie zgadzam się na umieszczenie moich danych osobowych w bazie danych spółek należących do BMS Poland Group Sp. z o.o. oraz pozostałych partnerów konferencji na ich przetwarzanie dla potrzeb marketingowych, zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny a podającemu przysługuje prawo wglądu do tych danych, jak i możliwość ich poprawiania.
  11. Wyrażam zgodę na otrzymywanie pocztą elektroniczną informacji handlowych, w tym e-mailingów i newsletterów wysyłanych przez Spółki należące do BMS Poland Group Sp. z o.o.
Rozwiń