- Koszt uczestnictwa jednej osoby w spotkaniu jest różny i uzależniony od charakterystyki spotkania. Dokładna cena jest podana w warunkach uczestnictwa dotyczących danego szkolenia zamkniętego.
- Cena obejmuje: prelekcje, materiały warsztatowe.
- Przesłanie do BMS pocztą elektroniczną, wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego lub rezerwacja miejsca/miejsc poprzez wypełnienie online Formularza zgłoszenia stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym, a BMS. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana drogą mailową po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
- Osoba podpisująca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z BMS.
- W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
- Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
- W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba wskazana przez Zgłaszającego.
- Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
- Wysyłając zamówienie zgadzam się na umieszczenie moich danych osobowych w bazie danych spółek należących do BMS Poland Group Sp. z o.o. oraz pozostałych partnerów konferencji na ich przetwarzanie dla potrzeb marketingowych, zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny a podającemu przysługuje prawo wglądu do tych danych, jak i możliwość ich poprawiania.
- Wyrażam zgodę na otrzymywanie pocztą elektroniczną informacji handlowych, w tym e-mailingów i newsletterów wysyłanych przez Spółki należące do BMS Poland Group Sp. z o.o.
Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Wielokulturowość i globalizacja stwarzają zarówno nowe wyzwania, jak i możliwości w dzisiejszym społeczeństwie i środowisku zawodowym.
Im lepiej poznamy zagadnienia z obszaru komunikacji międzykulturowej, tym większe mamy szanse na powodzenia we współpracy z osobami z innych krajów. Wymaga to jednak zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
Cel szkolenia:
-
- Rozwój kompetencji międzykulturowych,
- Skuteczna komunikacja w międzynarodowym środowisku,
- Większa wiedza na temat zachowań i tematów, które mogą być dobrą praktyką lub niepożądanym czynem w różnych kulturach,
- Zwiększenie własnego poczucia bezpieczeństwa i komfortu w kontaktach z osobami z innych kultur,
- Pozyskanie narzędzi, które pozwolą świadomiej przejść przez proces relokacji,
- Pozyskanie wiedzy jaką rolę odgrywa język w przyswajaniu tożsamości,
- Znaczne polepszenie umiejętności prowadzenia spotkań i prezentacji w środowisku międzynarodowym,
- Umiejętność komunikacji zgodnie z obowiązującym w danej kulturze kodem komunikacyjnym – werbalnie, pozawerbalnie i wirtualnie,
- Uświadomienia sobie “nieświadomego uprzedzenia” (unconscious bias) i jego konsekwencji dla pracy zespołu i funkcjonowania organizacji,
- Przezwyciężanie uprzedzeń i stereotypów.