Data: 01.01.2026
2 dni
Online
Zarejestruj się
1
1

Do zapłaty: 1995,00 zł/netto

WYWIERANIE WPŁYWU - PERSWAZJA, ARGUMENTOWANIE, ASERTYWNOŚĆ Program

Szkolenie stawia przed uczestnikami warsztatów szczególnie wysokie wymagania. Celem zajęć jest bowiem nie tylko nabywanie, najbardziej nawet wartościowej wiedzy lecz, prowadzona w atmosferze autentycznego zaangażowania, identyfikacja mocnych i słabych stron każdego ze managerów, służąca nakreśleniu kierunków efektywnego rozwoju zawodowego.


CELE SZKOLENIA:

  • Nabycie umiejętności wykorzystania technik wywierania wpływu, argumentacji.
  • Trening asertywności i perswazji.


ZAGADNIENIA:

  • Wywieranie wpływu
  • Asertywność w pracy
  • Argumentacja
  • Perswazja


EFEKTY SZKOLENIA:

  • Reguły wywierania wpływu
  • Zachowania asertywne, budujące autorytet
  • Rozwój strategii i technik wywierania wpływu oraz umiejętności przekonywania
  • Rozwój umiejętności przewodzenia innym oraz wprowadzania zmian
  • Pozyskanie / rozwój umiejętności wyrażania siebie i swoich opinii bez urażania uczuć innych osób
  • Rozwój postawy asertywnej w sytuacjach zawodowych
  • Kierowanie własnym rozwojem
  • Budowanie własnego wizerunku i autorytetu

 

 

Rozwiń

Program

WYWIERANIE WPŁYWU - PERSWAZJA, ARGUMENTOWANIE, ASERTYWNOŚĆ

1. Wywieranie wpływu

  • Co to jest wywieranie wpływu?
  • Wywieranie wpływu a manipulacja
  • Radzenie sobie w sytuacji presji i manipulacji
  • Umiejętność wywierania wpływu jako warunek skutecznego przywództwa
  • Wpływ jako odwoływanie się do potrzeb
  • Wpływ przez lęk nadzieję
  • Warunki osłabiające / sprzyjające wywieraniu wpływu
  • Narzędzia i reguły wywierania wpływu – techniki
  • Autorytet a posłuszeństwo
  • Budowa autorytetu
  • Sztuka autoprezentacji
  • Rola samooceny
  • Mechanizmy wywierania wpływu – wykorzystanie i kontrola emocji


2. Asertywność i wywieranie wpływu na innych

  • Istota i znaczenie pojęcia asertywność
  • Asertywne metody odpierania zastrzeżeń
  • Przekonania utrudniające przyjęcie postawy asertywnej
  • Postawa asertywna a reakcje otoczenia
  • Prawa osoby asertywnej
  • Trzy style zachowania menedżera
  • 5 praw Fensterhaima
  • Problematyka emocji – komunikat „JA”
  • Mówienie i myślenie o sobie dobrze – świadomość własnego potencjału
  • Problematyka granic
  • Techniki asertywne
  • Dziele się opiniami – informacja zwrotna
  • Wyrażanie szacunku i uznania
  • Wyrażanie uczuć jakie żywimy do innych
  • Formułowanie i przyjmowanie konstruktywnych uwag krytycznych
  • Mini przewodnik asertywnego zachowania
  • Przyznawanie się do błędów i przepraszanie
  • Mówienie i myślenie o swoich wadach
  • Proszenie o coś, co chcemy lub nam się należy
  •  Odmawianie czegoś komuś (mówienie NIE)
  • Kończenie trudnych spraw, rozmów
Rozwiń

Regulamin

  1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w spotkaniu jest różny i uzależniony od charakterystyki spotkania. Dokładna cena jest podana w warunkach uczestnictwa dotyczących danego szkolenia zamkniętego.
  2. Cena obejmuje:  prelekcje, materiały warsztatowe.
  3. Przesłanie do BMS  pocztą elektroniczną, wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego lub rezerwacja miejsca/miejsc poprzez wypełnienie online Formularza zgłoszenia stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym, a BMS. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana drogą mailową po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  4. Osoba podpisująca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania  w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z BMS.
  5. W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
  6. Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
  7. W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba wskazana przez Zgłaszającego.
  8. Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
  10. Wysyłając zamówienie zgadzam się na umieszczenie moich danych osobowych w bazie danych spółek należących do BMS Poland Group Sp. z o.o. oraz pozostałych partnerów konferencji na ich przetwarzanie dla potrzeb marketingowych, zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny a podającemu przysługuje prawo wglądu do tych danych, jak i możliwość ich poprawiania.
  11. Wyrażam zgodę na otrzymywanie pocztą elektroniczną informacji handlowych, w tym e-mailingów i newsletterów wysyłanych przez Spółki należące do BMS Poland Group Sp. z o.o.
Rozwiń