3-4 grudnia w Warszawie odbędzie się Konferencja „Zarządzanie Call/Contact Center „, będąca uznanym i cenionym przez środowisko wydarzeniem o wieloletniej tradycji. Już po raz kolejny spotkamy się w gronie praktyków, aby wymienić się doświadczeniami związanymi z zarządzaniem w CC i działami Obsługi Klienta oraz zaktualizować wiedzę w tym obszarze. Celem konferencji jest dostarczenie praktycznych rozwiązań i strategii, jak prowadzić nowoczesne call / contact center — zarówno w modelach tradycyjnych, hybrydowych, jak i zdalnych.
Konferencja skierowana jest do Dyrektorów, Kierowników i Managerów do spraw:
- Zarządzania Call/Contact Center
- Obsługi Klienta
- Customer Experience
- Relacji z klientami
- Pozyskiwania Klientów
- Personalnych (HR, Zasobów Ludzkich)
- Employee Experience
- Specjalistów związanych z CC oraz Obsługą Klienta
Podczas konferencji będziemy wymieniać się wspólnymi doświadczeniami z zakresu poniżej wymienionych aspektów:
Technologia i Automatyzacja
- Sztuczna inteligencja (AI) i Uczenie maszynowe (ML)
- Analityka mowy
- Systemy WFM (Workforce Management)
- Analiza danych i jej wpływ na rozwój CC
- Bezpieczeństwo danych
Doświadczenie Klienta i Pracownika
- Customer Experience (CX)
- Employee Experience (EX)
- Angażowanie i motywowanie pracowników
- Podnoszenie jakości obsługi klienta
Integracja i Dostępność
- Komunikacja Omnichannel
- Praca zdalna i hybrydowa
WSPÓLNA KOLACJA
Po zakończeniu pierwszego dnia konferencji zaprosimy wszystkich uczestników na kolację do jednej z warszawskich restauracji, aby w mniej formalnej atmosferze móc wymieniać wzajemne doświadczenia.
Program konferencji już wkrótce.