W dniach 26, 27 października 2010 roku odbyły się warsztaty pt. Zakazane porozumienia rynkowe zorganizowane przez firmę BMS w których miałam przyjemność uczestniczyć.W mojej ocenie szkolenie przeprowadzone zostało w sposób niezwykle profesjonalny z punktu widzenia zarówno merytorycznego jak i organizacyjnego. Niezwykle cennym elementem szkolenia było wykorzystanie technik warszatowych oraz szerokie omówienie konkretnych praktycznych przykładów, będących podstawą ciekawej dyskusji. Zaproszeni prelegenci prezentowali wysoki poziom wiedzy merytorycznej, jak i szerokie doświadczenie w zakresie prawa konkurencji i w sposób wyczerpujący i interesujący omówili zagadnienia zarówno teoretyczne jak i praktyczne. Atutem szkolenia była również kameralna atmosfera, co pozwoliło na lepszy kontakt z prowadzącymi oraz swobodne prowadzenie dyskusji w trakcje prezentacji oraz umożliwiło dostęp do dodatkowych materiałów także po zakończeniu szkolenia.
Katarzyna Anna Dolna
Shell Polska
Konferencja poświęcona tematyce Call Center w obszarze motywacji, była przeprowadzona w miłej, życzliwej atmosferze.
Dzięki umiejętnym moderowaniu dyskusją oraz zaangażowaniu wszystkich uczestników, forma konferencji pozwoliła na omówienie bardzo wielu tematów związanych z motywacją w Call Center. Udział samych „praktyków” z bardzo wielu obszarów zawodowych, pozwoliło na swobodną wymianę doświadczeń i konstruktywną dyskusję. Dzięki tej konferencji można było poznać bardzo wiele technik motywacji oraz poznać ich rezultaty/efekty na przykładzie konkretnych i realnych casów.Gorąco polecam udział w konferencjach organizowanych przez BMS.
Tomasz Ciupa
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego
Warsztaty „Prawo Konkurencji w Praktyce”, zorganizowane przez spółkę BMS w dniach 02-03 lutego 2011 spełniły moje oczekiwania zrówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym.Omawiane zagadnienia były w sposób ciekawy prezentowane przez prelegentów-praktyków. Kameralna atmosfera warsztatów pozwoliła na swobodną wymianę poglądów pomiędzy uczestnikami i prelegentami.Polecam spotkania organizowane przez BMS.
Agnieszka Stolarska
Wydawnictwo BAUER Sp.z o.o., Sp.k
Pragnę podziękować firmie BMS za zorganizowanie spotkania „SKUTECZNA WINDYKACJA B2B NA MIARĘ NASZYCH CZASÓW”. W wydarzeniu uczestniczyli przedstawicieli różnych branż zajmujący się monitoringiem i windykacją należności. Dzięki temu mogliśmy poznać specyfikę ich pracy oraz indywidualne podejście do zagadnienia. Mimo dużej różnorodności miałem możliwość poznania ciekawych rozwiązań, które mogę zastosować w swojej pracy. Organizacja spotkania w Warszawie daje na pewno łatwy dojazd dla większości uczestników z kraju. Samo miejsce zapewnia bardzo dobre warunki dla uczestników pod względem komfortu spotkania jak i posiłków. Na osobne uznanie zasługuje wieczorne spotkanie integracyjne pozwalające w sympatycznej atmosferze spędzić wieczór. Serdecznie polecam.
Dariusz Gugulski
GRUPA MASPEX
Warsztaty ”Wynagrodzenia i Systemy Motywacyjne” zorganizowane w dniach 23-24 listopada br zostały przeprowadzone w sposób profesjonalny, zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Ważne jest, iż odpowiedni dobór prelegentów praktyków i tematów pozwolił w pogłębiony sposób omówić problemy związane z tematyką tego spotkania.Kameralna atmosfera pozwalała na swobodną dyskusję w trakcie prezentacji, co szczególnie cenię sobie podczas tego typu wydarzeń.
Katarzyna Ciborowska
PZU S.A.
W dniach 19 i 20 listopada miałem okazję brać udział w warsztatach pt. „JAK SKUTECZNIE ZARZĄDZAĆ ZESPOŁEM ZDALNYM” organizowanych przez firmę BMS. Podobał mi się sposób prowadzenia warsztatu, który dał mi możliwość wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami, odświeżenia swojej wiedzy, a także zwrócenia uwagi na wiele istotnych kwestii, które od razu mogę wdrożyć w swoje działania. Kurs mimo formuły online, był poprowadzony w dobrym tempie, był ciekawy i angażujący. Doceniam osobę Trenera, jego doświadczenie i wiedzę, a także dobrą organizację ze strony firmy BMS. Polecam udział w tym spotkaniu i zarekomenduję ten warsztat w swojej organizacji.
Krzysztof Sofiński
Aluprof SA
Po raz pierwszy miałam okazję wziąć udział w organizowanym przez BMS Panelu wymiany doświadczeń „Jak efektywnie zarządzać sektorem zakupowym”, który odbył się w dniach 23-24.09.2015r. , w podwójnej roli, jako prelegent i jako uczestnik. Formuła spotkania była oparta na doświadczeniu zgromadzonych praktyków i interakcji między uczestnikami. Panel był interesujący pod względem różnorodności poruszanych zagadnień i pod względem merytorycznym. Uczestnicy mieli możliwość podzielenia się doświadczeniami i praktykami stosowanymi w swoich organizacjach. Poza tym podczas takich panelów istnieje możliwość nawiązania nowych i ciekawych kontaktów.
Z przyjemnością polecam uczestnictwo w organizowanych przez BMS szkoleniach i warsztatach.
Dorota Kaczorowska
PROVIDENT POLSKA S.A.
Konferencje organizowane przez BMS to przede wszystkim możliwość poznania ekspertów z rynku. Kuluarowa wymiana doświadczeń oraz wiedza przekazywana podczas prelekcji dają inspirację oraz umożliwiają zapoznanie ze potencjalnymi rozwiązaniami, które w konsekwencji można zastosować w swoich obszarach biznesowych.Jako wielokrotny uczestnik, jak i prelegent polecam udział w spotkaniach BMS-u.
Anna Witkowska
PROVIDENT POLSKA S.A.
Udział w tegorocznym panelu eksperckim dotyczącym rozwoju talentów był dla mnie cenną okazją do dowiedzenia się, w jaki sposób inne znane i duże firmy radzą sobie z tym ważnym, choć nie najłatwiejszym aspektem zarządzania personelem. Podczas panelu uczestnicy mieli możliwość podzielenia się doświadczeniami, dobrymi praktykami, także wątpliwościami. Dzięki udziałowi w tym panelu poznałam także ciekawe osoby działające w tym samym obszarze biznesu co ja.
Katarzyna Wrażeń
PROVIDENT POLSKA S.A.
Ciekawe prelekcje, grono ekspertów z różnych segmentów rynku, sprawna organizacja oraz profesjonalna obsługa spotkania w ramach III edycji Kongresu Windykacyjnego pozwala mi na bardzo pozytywną ocenę firmy BMS. Niewątpliwie atuty tego spotkania to forma konferencji, nastawienie na interakcję między uczestnikami, możliwość wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów.
Ewa Sielewicz
PROVIDENT POLSKA S.A.
Bardzo dobre szkolenie, wzmocnione doświadczeniami innych uczestników. Przybliża tematykę Kaizen i pozwala poczuć się komfortowo w tym środowisku.
Monika Kaźmierczak
WECO TRAVEL SERVICES
Polecam, warsztat ciekawy. Dobrze wykorzystany czas, pozwalający na uświadomienie sobie, nad jakimi aspektami pracy z zespołem warto pracować i co ważne - przekazywane wskazówki dostosowane do konkretnej sytuacji każdego z uczestników warsztatu.
Justyna Dudzińska
Orlen
Warsztat „Magia wystąpień publicznych” dał mi podstawy do dalszej pracy nad sobą. Pokazał, że nie taki diabeł straszny jak go malują i wszystkie trudności, które mam są do opanowania. Bardzo inspirujące i motywujące do dalszego rozwoju zajęcia.
Agnieszka Biczyk-Siembab
Scania Polska