Bardzo interesujący prelegenci i prezentacje case’ów inspirujące do dyskusji praktyków.
Joanna Szymańska-Świć
Wydawnictwo Naukowe PWN
Trener zaprezentował w sposób znakomity, czytelny i jasny wszelkie aspekty poruszone podczas kursu. Bardzo umiejętnie zaprezentował również temat „Zespołu rozproszonego”. Szczerze polecam!
Łukasz Hały
Amica S.A.
Po raz pierwszy wzięłam udział w spotkaniu praktyków „WYNAGRODZENIA I SYSTEMY MOTYWACYJNE – V edycja”. Spotkanie okazało się bardzo ciekawym doświadczeniem: możliwość wymiany doświadczeń z praktykami, program dostosowany na bieżąco do potrzeb uczestników, bardzo przyjemna atmosfera:).Chętnie wezmę udział w kolejnej VI edycji konferencji organizowanej przez BMS.
Katarzyna Wilkutowska
Amica S.A.
Spotkanie „Efektywny proces reklamacyjny w branży finansowej” miało bardzo ciekawy charakter. Forma okrągłego stołu sprawdziła się rewelacyjnie. Ułatwiła ona komunikację i wymianę poglądów. Materiał przedstawiany na spotkaniu był bardzo ciekawy. Profesjonalne podejście do spotkania, brawo!
Mariusz Cierliński
Kasa Stefczyka
Spotkanie pt. ”EFEKTYWNY PROCES REKLAMACYJNY W BRANŻY FINANSOWEJ” okazało się świetną okazją do wymiany doświadczeń zawodowych pomiędzy uczestnikami. Naprawdę bardzo dużo wyniosłam ze szkolenia, zarówno cennych wskazówek, które będę mogła wykorzystać w swojej codziennej pracy, jak i pozytywnej energii. Sposób prowadzenia szkolenia, jak i dobór prelegentów, spełnił w 100% moje oczekiwania, a nawet je przekroczył. Spotkania organizowane przez firmę BMS szczerze polecam dla wszystkich pracowników branży finansowej.
Alicja Sworobowicz
Kasa Stefczyka
W dniu 13.12.2016 r. miałem przyjemność uczestniczyć w spotkaniu biznesowym w temacie: „Efektywny proces reklamacji w sektorze finansowym”. Zaproponowana formuła spotkania była bardzo ciekawa. Kameralne grono umożliwiło swobodną wymianę doświadczeń oraz dzielenie się problemami. Poziom prezentacji oraz ich zawartość merytoryczna była na bardzo wysokim poziomie co dziś nie zawsze jest rzeczą oczywistą. Po spotkaniu mam wiele przemyśleń dotyczących efektywnego zarządzania „moim” procesem. Uważam, że zaproponowane spotkanie spełniło swoje założenia biznesowe, również w aspekcie szeroko pojętego „networking’u”.Bardzo dziękuję za wyśmienitą organizację i efektywne spotkanie.
Mariusz Cierliński
Kasa Stefczyka
W dniach 11 i 12 marca 2021 miałam przyjemność brać udział w szkoleniu „ HR Compliance Officer”. W dobie pandemii było to spotkanie on-line, ale dzięki możliwości interaktywnego szukania wspólnych rozwiązań przy pomocy prowadzącego, który ma i doświadczenie, i wiedzę z prezentowanego obszaru, uważam warsztat za profesjonalnie przygotowany i dający realne możliwości zweryfikowania i uzupełnienia wiedzy.
Polecam osobom szukającym rzetelnej wiedzy, ciekawie i profesjonalnie prowadzonych warsztatów, gdzie na pewno można podzielić się doświadczeniem i czerpać ze źródła sprawdzonej wiedzy i doświadczenia.
Joanna Kempka-Stola
Link4
Miałam przyjemność być uczestnikiem Kongresu Windykacyjnego VII edycja organizowanego przez BMS. Merytoryczne prezentacje, fachowa wiedza i doświadczenie prelegentów oraz umiejętność przekazania wiadomości są podstawą do wysokiej oceny poziomu warsztatów. Organizacja spotkania również wyróżniła się wysokim stopniem profesjonalizmu. Polecam warsztaty każdemu, kto chciałby porównać swoje praktyki i procesy windykacyjne z doświadczeniami i wynikami pilotaży innych uczestników runku windykacyjnego.
Adriana Szelągowska
Vivus Finance sp. z o.o
W dniach 17-18 Stycznia 2017 roku miałam przyjemność wzięcia udziału w spotkaniu ,,Praktyczne Aspekty Prawa Pracy”. Bardzo profesjonalne, przystępne i przede wszystkim praktyczne przedstawienie tematów. Podczas spotkania zdobyłam dużo informacji praktycznych i wiedzę, która pozwoli mi na bezproblemowe poruszanie się w obszarach mojej pracy. Otrzymałam praktyczne wskazówki jak zachować się w obliczu problemu mobbingu, jak temu przeciwdziałać. Sposób prowadzenia spotkania był niezwykle interesujący a uczestnicy mieli możliwość aktywnego uczestniczenia w spotkaniu. Nabyta wiedza zdecydowanie przyda mi się w codziennej pracy. Przedstawione tematy były bardzo ciekawe i pozwoliły usystematyzować moje spostrzeżenia. Spotkanie wzbudziło we mnie optymistyczne nastawienie do negatywnych sytuacji, otworzyło na nowe sposoby prezentowania problemów. Wystąpienia prelegentów były bardzo interesujące a sposób przekazania informacji na najwyższym poziomie.
Monika Brzezińska
HARIBO Sp. z o.o.
Warsztaty „Systemy Motywacyjne w Call/Contact Center” były przygotowanie na wysokim poziomie, zarówno pod względem merytorycznym jak również organizacyjnym.
Prelegenci w ciekawy sposób przedstawili struktury Contact Center swoich firm, jak również systemów motywacyjnych.
Z przyjemnością wezmę udział w kolejnych spotkaniach organizowanych przez BMS.
Julia Grzesiak
HDI Asekuracja Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Konferencja “Prawne aspekty negocjowania umów handlowych” organizowana przez BMS w dniach 10-11.12.2013 r. była świetną okazją do wymiany doświadczeń oraz poszerzenie wiedzy na temat praktycznych rozwiązań stosowanych przy negocjowaniu i tworzeniu umów handlowych w innych firmach z branży FMCG. W mojej ocenie największymi atutem konferencji była możliwość otwartej dyskusji i omówienia konkretnych zagadnień praktycznych w gronie profesjonalistów „z obu stron stołu negocjacyjnego” – kupujących i sprzedających.
Zbigniew Kozik
Kofola S.A.
Po raz kolejny miałam okazję uczestniczyć w wydarzeniu organizowanym przez firmę BMS. Tym razem było to szkolenie z Facylitowania. Z czystym sumieniem mogę to szkolenie polecić każdemu kto szuka różnych technik na prowadzenie spotkań. Co mi się podobało najbardziej? Świetnie przygotowany trener, forma warsztatowa- teorii było niewiele, za to praktyki mnóstwo, praktyczna wiedza i zastosowanie w pracy. Polecam!
Monika Sabat
AmRest Sp. z o.o.
W listopadzie miałam okazje uczestniczyć w konferencji organizowanej przez BMS dotyczącej optymalizacji kosztów zakupów. Musze przyznać ze wydarzenie to przerosło moje oczekiwania. Co na to wpłynęło?
-Kameralna atmosfera, dzięki której komunikacja między Uczestnikami była bardzo efektywna, co także wpłynęło na wymianę doświadczeń
-Zróżnicowane tematy wystąpień, dzięki czemu można poszerzyć wiedzę poza swój obszar pracy i zdobyć wiele cennych informacji
-Świetna logistyka spotkania
Polecam wszystkim!
Monika Sabat
AmRest Sp. z o.o.
We wrześniu 2014 r. uczestniczyłam w spotkaniu z zakresu ochrony danych osobowych i tajemnicy przedsiębiorstwa organizowanym przez firmę BMS. Spotkanie było na bardzo wysokim poziomie – jego prelegentami byli nie tylko specjaliści z danego zakresu, ale co bardziej istotne prawnicy – praktycy będący blisko businessu i przedstawiający temat nie tylko od strony teoretycznej, ale też proponujący konkretne rozwiązania. Ponadto sama organizacja spotkania przez BMS, była jak zwykle dopięta na ostatni guzik.
Anna Węglowska
AmRest Sp. z o.o.
Jestem niezwykle zadowolony z udziału w organizowanym przez BMS spotkaniu „Ochrona danych osobowych i informacji w przedsiębiorstwie, które miało miejsce w hotelu Sheraton w dniach 17-19.09.2014. Prelegenci wykazali się dużą znajomością teorii i praktyki a wymiana zdań z uczestnikami w otwartej formie świetnie się sprawdziła. Trudno mieć też zastrzeżenia do strony organizacyjnej – wszystko przebiegło sprawnie i gładko. Polecam spotkania organizowane przez firmę BMS.
Aleksander Krawczyk
AmRest Sp. z o.o.
Spotkanie „Praktyczne Aspekty Prawa Pracy”, które odbyło się dnia 10.10.2017 r. charakteryzowało się wysokim poziomem merytorycznym oraz organizacyjnym. Panele zostały przeprowadzone bardzo profesjonalnie. W trakcie paneli dyskusyjnych trwała miła atmosfera, każdy chętnie brał w nich udział.
Martyna Kowalewska
RK Legal
Zaletą spotkania było kameralne grono, pozwalające na swobodne zabieranie głosu w dyskusji i aktywny udział. Dużym plusem było „przemieszanie” wśród uczestników praktyków (kierujących działami HR) oraz prawników, patrzących na problemy w sposób bardziej sformalizowany. Jak się okazało, głos praktyki mógł także wiele nauczyć profesjonalnych prawników. Poziom merytoryczny spotkania był na bardzo zadowalającym poziomie. Widać było, że wszyscy prelegenci mają duże doświadczenie w zakresie tematów, które prezentowali.”
Rafał Wyziński
RK Legal