Po raz pierwszy miałam okazję wziąć udział w konferencji poświęconej zagadnieniom zakupowym „JAK EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ SEKTOREM ZAKUPOWYM”.
Warsztatowa forma konferencji i wąskie grono zaproszonych specjalistów i managerów zakupowych z różnych branż, pozwoliły na aktywny udział wszystkich uczestników i wymianę doświadczeń i poglądów.
Pozytywnie zaskoczyła mnie sama otwartość uczestników w dzieleniu się nie tylko swoimi sukcesami ale i niepowodzeniami.
Dobór tematów pomógł poszerzyć moją wiedzę w zakresie zakupów.
Katarzyna Zyra
Pfizer
Wartościowe spotkanie w gronie praktyków HR, poszerzające wiedzę nt. rozwiązań i narzędzi z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi implementowanych w rzeczywistości organizacyjnej, uwzględniających specyfikę danej firmy i branżowość. Przyjazna, warsztatowa formuła spotkania, stwarzająca możliwość wymiany opinii, wzajemnej współpracy i inspiracji. Świetna organizacja konferencji, na którą złożyła się wzorcowa komunikacja wydarzenia i przyjazne miejsce spotkania. Bardzo dziękuję za te wspólne dwa dni.
Jolanta Bartkowiak-Stawska
Orange
Bardzo ciekawe spotkanie. Duża różnorodność branż, sposobów podejścia – sporo inspiracji, możliwość benchmarków rozwiązań. Bardzo dziękuję.
Dorota Ostrowska
Orange
Spotkanie pod względem organizacyjnym było profesjonalnie przygotowane. Przyjazna formuła do przekazania informacji oraz miła atmosfera. Ciekawi i merytoryczni prelegenci.
Monika Kowalczyk
Orange
Kongres, w którym miałem przyjemność uczestniczyć po raz pierwszy, to doskonała okazja na wymianę doświadczeń pomiędzy przedstawicielami branży Call Center. Możliwość poznania wdrożonych i już sprawdzonych rozwiązań, stosowanych przez praktyków, ugruntowuje i poszerza posiadaną wiedzę specjalistyczną. Bardzo cenne jest doświadczenie, że na co dzień borykamy się z podobnymi problemami, które można jednak z powodzeniem rozwiązywać. Jest to możliwe dzięki skutecznie wdrażanym projektom i inicjatywom, które były prezentowane przez doskonale przygotowanych prelegentów. Ze spotkania wyjechałem z głową pełną wiedzy i pomysłów, a najlepsze praktyki już teraz wykorzystuje na co dzień w swojej pracy. Choć specyfika naszej pracy bywa czasami różna, to wiele rozwiązań jest uniwersalnych i możliwych do wdrożenia niemal w każdym Call Center, bez względu na skalę jego funkcjonowania. Już teraz szykuję się do kolejnej edycji. Serdecznie dziękuję i gorąco polecam!
Marcin Jakubiec
Orange
Konferencja dotycząca „Zarządzania talentami” zorganizowana przez BMS, była doskonałym miejscem na wymianę doświadczeń i prowadzenie otwartej dyskusji na temat sukcesów i wyzwań jakie stoją przed firmami, w tym obszarze. Dużą wartością dla mnie była możliwość rozmowy z prelegentami i szczere dzielenie się ich wiedzą opartą na praktyce. Te spotkania były bardzo inspirujące, polecam serdecznie.
Iza Wegnerowska
Orange
Spotkanie EB a CSR było świetną okazją do poznania praktycznych rozwiązań wielu firm z różnych branży. Takie case study są właśnie tym, czego szukam na szkoleniach i konferencjach. Cieszę się, że mogłam podzielić się także przepisem Cognifide na EB i CSR.
Magdalena Owsiana
Cognifide Polska
We wrześniu 2014 uczestniczyłam w Konferencji „Audyt Wewnętrzny w praktyce VI edycja”. Ogromną zaletą tego spotkania była jego formuła, czyli prlegenci, którzy są praktykami z dużym doświadczeniem w różnych branżach i strukturach organizacyjnych biznesu oraz niezbyt duża grupa uczestników. Taka formuła daje możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń oraz aktywnego udziału uczestników w spotkaniu, którzy mogą w trakcie zadawać pytania, dzielić się swoimi obserwacjami i wątpliwościami. Konferencja daje też możliwość osobistego poznania i nawiązania kontaktów ze specjalistami w obszarze, który nas interesuje. Zakres omawianych tematów był bardzo specyficzny i niestandardowy, co w mojej ocenie daje uczestnikom możliwość pozyskania wiedzy, która nie jest ogólnie dostępna, bądź trudna do zdobycia w sposób szybki i prosty.
Polecam kolejne edycje konferencji w tym zakresie.
Ewa Szczepanowska-Taszycka
PepsiCo Poland
Warsztaty ”Systemy motywacyjne w Call/Contact Center” zorganizowane w dniach 18-19 maja br zostały przeprowadzone w sposób profesjonalny, zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Odpowiedni dobór prelegentów i tematów pozwolił w pogłębiony sposób omówić problemy związane z tematyką tego spotkania. Odpowiednia atmosfera pozwalała na swobodną dyskusję w trakcie prezentacji. Wszystkim polecam warsztaty zorganizowane przez BMS.
Mirosław Sobczak
Maksimum Sp. z o.o. Holding SKA
W konferencjach, w szczególności tych dedykowanych prawnikom przedsiębiorstw, a organizowanych przez firmę BMS, uczestniczę regularnie od kilku lat; miałem okazję być nie tylko ich uczestnikiem ale także prelegentem. Każde z tych wydarzeń przygotowane było w pełni profesjonalnie: świetna organizacja, wsparcie i otwartość dla gości, doskonała opieka ze strony Business Partnerów. Doskonały dobór tematów: zawsze kwestie istotne dla prawników wewnętrznych, czy to z zakresu zarządzania działem prawnym czy też najnowszych, najważniejszych zmian w przepisach i praktyce ich stosowania. Ale tym co w mojej ocenie szczególnie wyróżnia wydarzenia organizowane przez BMS, jest tworzenie sposobności i klimatu, dla faktycznej wymiany praktycznych doświadczeń i obserwacji; otwarta i często warsztatowa formuła spotkań w miejsce klasycznego szeregu prezentacji jest moim zdaniem świetnym rozwiązaniem, pozwalającym z każdego spotkania wrócić z wiedzą lub refleksją, które są inspiracją dla pozytywnych zmian w firmie. Szczerze i z pełną odpowiedzialnością polecam wydarzenia, których organizatorem jest BMS.
Marcin Bryniarski
Oknoplast
Z przyjemnością mogę polecić szkolenie o organizacji pracy i zarządzaniem zespołem rozproszonym, ponieważ zwraca ono dużo uwagi na małe błędy, które popełniamy każdego dnia a mają one bardzo duży wpływ na działanie zespołu. Szkolenie rozjaśnia i poszerza punkt widzenia zespołu na organizację a nie Managera na zespół. Jest to bardzo ważne bo na co dzień o tym zapominamy.
Daniel Kozłowski
LPP
Warsztaty organizowane przez BMS to doskonała okazja do poszerzenia wiedzy branżowej oraz wymiany doświadczeń w szerokim gronie eksperckim. Tego typu spotkania dają niesamowitą okazję poznać ludzi z różnych branż biznesu oraz dyskutowania w rzadko spotykanym szerokim gronie o zróżnicowanych doświadczeniach.Na temat samej organizacji spotkań trudno się wypowiadać. Po prostu wszystko dopięte jest na ostatni guzik.
Wiktor Sobolewski
LPP
W dniach 15 i 16 uczestniczyłam w Kongresie Prawników in house w Warszawie – Sekcja „Efektywny Dział Compliance”. Dobór firm, które podczas prelekcji dzieliły się swoim doświadczeniem, był bardzo trafny ze względu zarówno na ich różnorodność biznesową jak i długość pracy z Compliance. Wielowymiarowe doświadczenia przekazywane w kameralnej atmosferze okazały się cennym źródłem nowych i świeżych rozwiązań. Ponadto spotkanie było okazją do wzbogacenia wiedzy i nawiązania nowych kontaktów, a możliwość dyskusji i otwartego dialogu były jego zdecydowaną zaletą.
Warta podkreślenia jest bardzo sprawna organizacja oraz zaangażowanie ze strony Organizatorów. Polecam udział w spotkaniach zorganizowanych przez BMS.
Anna Świerek
Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.
Kongres Prawny & Compliance, w którym miałam przyjemność uczestniczyć 16-17 maja, był na wysokim poziomie zarówno organizacyjnym jak i merytorycznym. Sekcja stricte prawna, była bardzo przydatna z praktycznego punktu widzenia, co jest kluczowe w tego typu przedsięwzięciach. To samo dotyczy wykładów prawników korporacyjnych: ich dobór personalny jak i wybór omawianych tematów, świadczą o Państwa profesjonalizmie.
Agnieszka Kochańska
Auchan Polska
Moja ocena spotkania „Warsztat dla HR” II edycja, które odbyło się w dniach 21-22.06.2017 r., jest dobra. Bardzo ciekawe gry. Dobrze przygotowane prowadzące, które elastycznie reagowały na potrzeby grupy w zakresie odpowiadania na pytania i dodawania wiedzy spoza planu spotkania. Może nieco za mało informacji o innych metodach budowania ścieżek rozwoju, ale to jedyny niedosyt. Lokalizacja i obsługa – rewelacyjna.
Katarzyna Fijołek
Colian sp. z o.o.