Warsztaty „Prawo Konkurencji w Praktyce”, zorganizowane przez spółkę BMS w dniach 02-03 lutego 2011 spełniły moje oczekiwania zrówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym.Omawiane zagadnienia były w sposób ciekawy prezentowane przez prelegentów-praktyków. Kameralna atmosfera warsztatów pozwoliła na swobodną wymianę poglądów pomiędzy uczestnikami i prelegentami.Polecam spotkania organizowane przez BMS.
Agnieszka Stolarska
Wydawnictwo BAUER Sp.z o.o., Sp.k
„Efektywny proces reklamacyjny w branży finansowej”, było bardzo wartościowym spotkaniem biznesowym. Doceniam szczerość wypowiedzi prelegentów. Czuję się „zasilona” nowymi pomysłami.
Mirosława Chrząścik
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Chciałabym się podzielić moim bardzo pozytywnym odbiorem spotkania praktyków, w którym miałam przyjemność uczestniczyć w ostatnich dwóch dniach „Zarządzanie ryzykiem a funkcje audytu wewnętrznego”. Dawno nie miałam okazji uczestniczyć w tak dobrze zorganizowanym i pouczającym spotkaniu. Prelegenci bardzo ciekawie przedstawiali własne doświadczenia w zakresie zarządzania ryzykiem i audytu wewnętrznego. Jako zarządzający Audytem w instytucji finansowej miałam okazję posłuchać i wymienić się doświadczeniem z praktykami z innych branż, dowiedzieć się że wszyscy mają podobne spostrzeżenia i problemy, są już wypracowane rozwiązania, ale są też inne punkty widzenia.
Bardzo pouczające doświadczenie. Będę polecać spotkania organizowane przez Państwa firmę.
Izabella Chauffour
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Warsztaty „ Negocjacje handlowe” w dniach 9-10.03.2011 oceniam na bardzo wysokim poziomie. Prowadzący wykazali się wysokimi kwalifikacjami i w sposób ciekawy oraz wyczerpujący prezentowali wiedzę z zakresu negocjacji handlowych. Szkolenie prowadzone było w sposób otwarty, zorientowany na potrzeby uczestników. Materiały szkoleniowe przygotowane zostały starannie i stanowiły cenne źródło informacji nie tylko podczas zajęć ale również po ich zakończeniu. Szkolenie zorganizowane w sposób profesjonalny i godny polecenia.
Anna Kuflińska
OKECHAMP S.A.
W dniach 17-18 września brałem udział w III edycji kongresu windykacyjnego w sekcji tematycznej: „Skuteczna strategie windykacji sektora B2B” organizowanej przez firmę BMS. Kongres ten stanowił świetną mieszankę wiedzy teoretycznej, wymiany praktycznych rad pomiędzy różnymi firmami dotyczących zagadnienia windykacji oraz forum nawiązywania kontaktów w celu ulepszania windykacji poprzez współpracę po samym kongresie. Pod kątem organizacyjnym muszę przyznać, że całość została przeprowadzona profesjonalnie i bez zarzutu.
Krzysztof Trzaska
Ge Medical Systems Polska Sp. z o.o.
Zajęcia były niezmiernie ciekawe, merytorycznie – skarbnica wiedzy, prelegenci widać było, że są praktykami ( w szczególności pani mecenas Bernadeta Kasztelan-Świetlik, która zna działanie UOKiK’u z dwóch ujęć, czy też pan mecenas Wierzbicki) w pełni oddanymi temu, co robią.W przytaczanych casusach mogłam odnaleźć kwestie, które bezpośrednio, na co dzień dotyczą mojej firmy (opłaty półkowe).Widziałam po zachowaniu współuczestników, że wystąpienie dwóch prelegentów wzbudziło pewne niezadowolenie, ponieważ rozwinęli tematy z początku prezentacji, a czas umykał, dlatego na koniec zmuszeni byli „prześlizgnąć” się po tematach, które były interesujące dla wielu z nas. Cała sceneria hotelu InterContinental oraz posiłki serwowane przez te dwa dni sprzyjały wchłanianiu wiedzy.
Paulina Spodymek
Hochland Polska Sp.z o.o.
W dniach 11 i 12 marca 2021 miałam przyjemność brać udział w szkoleniu „ HR Compliance Officer”. W dobie pandemii było to spotkanie on-line, ale dzięki możliwości interaktywnego szukania wspólnych rozwiązań przy pomocy prowadzącego, który ma i doświadczenie, i wiedzę z prezentowanego obszaru, uważam warsztat za profesjonalnie przygotowany i dający realne możliwości zweryfikowania i uzupełnienia wiedzy.
Polecam osobom szukającym rzetelnej wiedzy, ciekawie i profesjonalnie prowadzonych warsztatów, gdzie na pewno można podzielić się doświadczeniem i czerpać ze źródła sprawdzonej wiedzy i doświadczenia.
Joanna Kempka-Stola
Link4
W dniach 18 – 19 lutego 2015 miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu biznesowym „Obrót wierzytelnościami” IV Edycja.
Konferencyjna forma spotkania pozwalała na doprecyzowanie omawianych zagadnień, wymianę doświadczeń i wspólne poszukiwanie rozwiązań kwestii problematycznych w gronie najlepszych praktyków i profesjonalistów. Warta podkreślenia jest również profesjonalna organizacja wydarzenia przez zespół BMS. Z przyjemnością wezmę udział w kolejnych edycjach warsztatów.
Justyna Kot
Santander Consumer Bank S.A.
Miałam możliwość uczestniczyć w Kongresie Contact Center, w sekcji „Rekrutacja jako narzędzie do przeciwdziałania absencji i rotacji”, które odbyło się w dniach 15 – 16 października 2014 r.w Warszawie. Był to mój pierwszy kontakt z wydarzeniami organizowanymi przez BMS i wzbudził moje zaciekawienie. Forma kameralnych spotkań, podczas których uczestnicy opowiadali o swoich praktykach i rozwiązaniach sprzyjała wymianie doświadczeń i inspirowała. Organizacja spotkania była także bez zarzutu.
Katarzyna Słoka
Santander Consumer Bank S.A.
Polecam i rekomenduję wszystkim prawnikom, tym wewnętrznym jak i z kancelarii, Kongresy Prawne i Compliance organizowane przez BMS.
Mikołaj Siedlok
Boryszew S.A. Oddział Maflow
Konferencja poświęcona tematyce Call Center w obszarze motywacji, była przeprowadzona w miłej, życzliwej atmosferze.
Dzięki umiejętnym moderowaniu dyskusją oraz zaangażowaniu wszystkich uczestników, forma konferencji pozwoliła na omówienie bardzo wielu tematów związanych z motywacją w Call Center. Udział samych „praktyków” z bardzo wielu obszarów zawodowych, pozwoliło na swobodną wymianę doświadczeń i konstruktywną dyskusję. Dzięki tej konferencji można było poznać bardzo wiele technik motywacji oraz poznać ich rezultaty/efekty na przykładzie konkretnych i realnych casów.Gorąco polecam udział w konferencjach organizowanych przez BMS.
Tomasz Ciupa
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego
Bardzo inspirujące szkolenie, na którym oprócz wiedzy teoretycznej były omawiane również przykłady "z życia", wskazywane błędy do poprawy i dzielenie się doświadczeniem pomiędzy trenerem i uczestnikami szkolenia
Ewa Kirschke
Eurovia Kruszywa