W dniu 10.10.2017 brałam udział w spotkaniu „Praktyczne Aspekty Prawa Pracy V edycja”. Spotkanie oceniam bardzo pozytywnie, dobry dobór tematów, ciekawych i na czasie, kompetentni prelegenci, ciekawe dyskusje w oprawie praktyków. Spotkanie oceniam bardzo pozytywnie.
Joanna Szczepańska
Unilever
Wartościowe spotkanie w gronie praktyków HR, poszerzające wiedzę nt. rozwiązań i narzędzi z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi implementowanych w rzeczywistości organizacyjnej, uwzględniających specyfikę danej firmy i branżowość. Przyjazna, warsztatowa formuła spotkania, stwarzająca możliwość wymiany opinii, wzajemnej współpracy i inspiracji. Świetna organizacja konferencji, na którą złożyła się wzorcowa komunikacja wydarzenia i przyjazne miejsce spotkania. Bardzo dziękuję za te wspólne dwa dni.
Jolanta Bartkowiak-Stawska
Orange
Bardzo ciekawe spotkanie. Duża różnorodność branż, sposobów podejścia – sporo inspiracji, możliwość benchmarków rozwiązań. Bardzo dziękuję.
Dorota Ostrowska
Orange
Spotkanie pod względem organizacyjnym było profesjonalnie przygotowane. Przyjazna formuła do przekazania informacji oraz miła atmosfera. Ciekawi i merytoryczni prelegenci.
Monika Kowalczyk
Orange
Kongres, w którym miałem przyjemność uczestniczyć po raz pierwszy, to doskonała okazja na wymianę doświadczeń pomiędzy przedstawicielami branży Call Center. Możliwość poznania wdrożonych i już sprawdzonych rozwiązań, stosowanych przez praktyków, ugruntowuje i poszerza posiadaną wiedzę specjalistyczną. Bardzo cenne jest doświadczenie, że na co dzień borykamy się z podobnymi problemami, które można jednak z powodzeniem rozwiązywać. Jest to możliwe dzięki skutecznie wdrażanym projektom i inicjatywom, które były prezentowane przez doskonale przygotowanych prelegentów. Ze spotkania wyjechałem z głową pełną wiedzy i pomysłów, a najlepsze praktyki już teraz wykorzystuje na co dzień w swojej pracy. Choć specyfika naszej pracy bywa czasami różna, to wiele rozwiązań jest uniwersalnych i możliwych do wdrożenia niemal w każdym Call Center, bez względu na skalę jego funkcjonowania. Już teraz szykuję się do kolejnej edycji. Serdecznie dziękuję i gorąco polecam!
Marcin Jakubiec
Orange
Konferencja dotycząca „Zarządzania talentami” zorganizowana przez BMS, była doskonałym miejscem na wymianę doświadczeń i prowadzenie otwartej dyskusji na temat sukcesów i wyzwań jakie stoją przed firmami, w tym obszarze. Dużą wartością dla mnie była możliwość rozmowy z prelegentami i szczere dzielenie się ich wiedzą opartą na praktyce. Te spotkania były bardzo inspirujące, polecam serdecznie.
Iza Wegnerowska
Orange
Na kongres „HR Business Partnering”, który odbył się w dniach 18-19 listopada 2014 r. organizowany przez BMS jechałem z pewną dozą sceptycyzmu bazującą na moich doświadczeniach z udziału w konferencjach organizowanych przez inne Firmy. Moim zdaniem o jakości konferencji poza dobrym przygotowaniem organizacyjnym decyduje właściwy dobór tematu i prelegentów, i pod tym względem BMS wykonało świetną robotę. Temat był bardzo aktualny, a prelegenci świetnie przygotowani i otwarci na dyskusję. Reasumując udział w tym wydarzeniu przyniósł mi bardzo dużo korzyści. Dziękuję za zaproszenie.
Norbert Brandt
Work Service S.A.
Spotkanie „Optymalizacja czasu pracy w Contact Center”, było ciekawym doświadczeniem z udziałem praktyków uczestniczących w organizacji pracy Contact Center, w czasie którego mogłem poznać metody i narzędzia służące optymalizacji czasu pracy CC, które częściowo mogę zastosować w swojej firmie. Kilka spośród wszystkich prelekcji idealnie wpasowało się w tematykę spotkania poszerzając moją wiedzę, którą na pewno wykorzystam na swoim „podwórku”. Całe spotkanie było sprawnie zorganizowane, a kameralne grono uczestników pozwoliło na wymianę ciekawych opinii i doświadczeń.
Paweł Koterbicki
Itaka
Pierwszy raz było mi dane uczestniczyć w spotkaniu organizowanym przez firmę BMS. Bardzo podoba mi się forma prelekcji i wymiany wzajemnych doświadczeń. Prelegenci przygotowani, większość otwarta, chętna do dzielenia się swoimi doświadczeniami, problemami czy sukcesami. Kameralna grupa też jest atutem, co pozwala na wzajemne dyskusje. Poruszonych zostało wiele ciekawych tematów z obszaru CC.
Ewa Patoła
Itaka
W dniach 11 i 12 marca 2021 miałam przyjemność brać udział w szkoleniu „ HR Compliance Officer”. W dobie pandemii było to spotkanie on-line, ale dzięki możliwości interaktywnego szukania wspólnych rozwiązań przy pomocy prowadzącego, który ma i doświadczenie, i wiedzę z prezentowanego obszaru, uważam warsztat za profesjonalnie przygotowany i dający realne możliwości zweryfikowania i uzupełnienia wiedzy.
Polecam osobom szukającym rzetelnej wiedzy, ciekawie i profesjonalnie prowadzonych warsztatów, gdzie na pewno można podzielić się doświadczeniem i czerpać ze źródła sprawdzonej wiedzy i doświadczenia.
Joanna Kempka-Stola
Link4
17-18 listopada 2015 roku po raz pierwszy miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu businessowym: ,, JAK SKUTECZNIE AUDYTOWAĆ?”. Spotkanie miało kameralny, warsztatowy charakter. Bardzo ciekawe połączenie tematyki audytu z fraudami, ryzykiem i ochroną danych osobowych. Dotychczas brałam udział w spotkaniach,, konferencjach gdzie spotykałam ludzi z obszaru finansów, na tym zjawili się eksperci z różnych branż. Mogłam spojrzeć na interesującą mnie tematykę z szerszej perspektywy, wymienić się doświadczeniami z praktykami z różnych firm. Panowała kameralna atmosfera pozwalająca na swobodną dyskusję, wymianę zdań, co szczególnie cenię sobie podczas tego typu wydarzeń. Poznałam bardzo ciekawych ludzi, z którymi będę mogła nadal wymieniać się doświadczeniami.
Całokształt spotkania oceniam jako bardzo profesjonalny– zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Bardzo chętnie wezmę udział w kolejnych spotkaniach organizowanych przez BMS.
Renata Putek
Citi handlowy
Warsztat ”Raportowanie w Call/Contact Center”, zorganizowany przez BMS w dn.9-10 lutego br. w mojej ocenie został przeprowadzony profesjonalnie zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Prelegenci-Praktycy w wyczerpujący sposób zaprezentowali tematy, popierając licznymi przykładami. Zdecydowanie nie był to czas stracony.
Sławomir Wójtowicz
Żagiel S.A.
Szkolenie z Panem Andrzejem Różańskim uświadomiło mi jakie są moje mocne strony, a co muszę poprawić podczas wystąpień publicznych. Miła atmosfera i zapewniony komfort uczestnikom szkolenia.
Magdalena Biegaj
Zakłady Farmaceutyczne UNIA
Bardzo dobre (konkretne i merytoryczne) szkolenie dla osób przygotowujących wystąpienia publiczne. Kameralne warunki, bardzo dobry kontakt z innymi uczestnikami i trenerem. Można ćwiczyć bez obaw i tremy.
Ewa Golańska-Dutka
Zakłady Farmaceutyczne UNIA
Spotkanie zorganizowane na temat „Efektywnej Współpracy ze Związkami Zawodowymi”, które odbyło się w dnia 11 października 2017 r., było doskonałą możliwością wymiany cennych doświadczeń z praktykami i poznaniem relacji Pracodawca – Strona Społeczna w przedsiębiorstwach o różnym charakterze.
Magdalena Stachowicz
Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.
Miałem przyjemność gościć w spotkaniu praktyków „ Wynagrodzenia i Systemy Motywacyjne” II edycja organizowanych przez BMS w Warszawie 25-26 maja 2011.
Jako wieloletni praktyk muszę przyznać ,że dawno nie byłem na tak ciekawym, praktycznym w pełni tego słowa znaczeniu spotkaniu. Mogłem odnieść się do licznych przykładów, na podstawie których były omawiane prezentacje, jak również zobaczyć, porównać funkcjonowanie mojej organizacji na tle innych firm.
Była to niewielka, ale trafiona inwestycja w rozwój mojej organizacji. Jako praktyk polecam i z ciekawością oczekuję kolejnych edycji spotkań organizowanych przez BMS.
Kazimierz Piasecki
Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.
Uczestniczyłam w V edycji panelu eksperckiego „Wynagrodzenia i systemy motywacyjne”. Prezentowane tematy są z „życia wziętymi” dobrymi praktykami. Prelegantami jesteśmy my – managerowie i dyrektorzy personalni, którzy sami proponujemy i wdrażamy zmiany w biznesie, np. poprzez zmiany w systemach wynagrodzeń. Konferencja jest inspirująca, wraca się po niej do pracy z listą obszarów, w jakie warto inwestować swój czas. Nie jest kolejnym wykładem i prezentacją tylko interaktywną dyskusją praktyków. Dzięki moderatorom żywa dyskusja nie zbaczała z tematyki konferencji, ale dopuszczano rozwinięcie interesujących wątków (także w czasie lunchu i przerw). Wąskie grono praktyków daje możliwość otwartej rozmowy, co nam w pracy wychodzi a co się nie sprawdza. Konferencja nie służy sprzedaniu nam kolejnego produktu, prezentowania trendy projektów „nice to have” przez dostawców usług hr. Przyznaję dużego plusa!
Edyta Rydz-Kopaczewska
DALKIA