„Efektywny proces reklamacyjny w branży finansowej”, było bardzo wartościowym spotkaniem biznesowym. Doceniam szczerość wypowiedzi prelegentów. Czuję się „zasilona” nowymi pomysłami.
Mirosława Chrząścik
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Chciałabym się podzielić moim bardzo pozytywnym odbiorem spotkania praktyków, w którym miałam przyjemność uczestniczyć w ostatnich dwóch dniach „Zarządzanie ryzykiem a funkcje audytu wewnętrznego”. Dawno nie miałam okazji uczestniczyć w tak dobrze zorganizowanym i pouczającym spotkaniu. Prelegenci bardzo ciekawie przedstawiali własne doświadczenia w zakresie zarządzania ryzykiem i audytu wewnętrznego. Jako zarządzający Audytem w instytucji finansowej miałam okazję posłuchać i wymienić się doświadczeniem z praktykami z innych branż, dowiedzieć się że wszyscy mają podobne spostrzeżenia i problemy, są już wypracowane rozwiązania, ale są też inne punkty widzenia.
Bardzo pouczające doświadczenie. Będę polecać spotkania organizowane przez Państwa firmę.
Izabella Chauffour
BNP Paribas Bank Polska S.A.
W dniach 18/19.05.2011 uczestniczyłam w warsztatach Systemy motywacyjne w Call/Contact Center. W mojej ocenie profesjonalne przygotowanie ze strony organizatorów, interesujące case study i wiele wnoszące dyskusje są niezaprzeczalnymi atutami tego wydarzenia. Spójna tematyka wystąpień, ułożonych w logicznej kolejności i pozwalających na dotarcie do informacji niezwykle istotnych z punktu widzenia CC była mocną strona warsztatów. Czas spędzony na tym evencie uważam za bardzo udany, będę śledzić ofertę kolejnych wydarzeń tego typu.
Monika Filipek
PKO Bank Polski
Warsztaty „Raportowanie w Call/Contact Center” II edycja, które odbyły się w dniach 8-9 czerwca 2011 w Hotelu Marriott w Warszawie, zostały zorganizowane na wysoce profesjonalnym poziomie przez BMS. Tematyka poszczególnych modułów warsztatów, dobór prelegentów wśród praktyków oraz empiryczne ujęcie przez nich poruszanych zagadnień daje świadectwo godnej polecenia jakości. Na uwagę zasługują również świetne materiały szkoleniowe i co ważne bardzo duże zaangażowanie ze strony samych Organizatorów. Doskonała organizacja! Z przyjemnością wezmę udział w kolejnych edycjach warsztatów.
Piotr Michota
PKO Bank Polski
Brałam udział w warsztacie „Zarządzanie zespołem rozproszonym”. Organizacja szkolenia była na bardzo wysokim poziomie, każdy szczegół dopracowany – ale i tak najważniejszy pozostaje trener. Ogromna wiedza, sposób jej przekazywania oraz doświadczenie prowadzącego spowodowały, że po pierwsze nie zauważyłam kiedy minęły dwa dni warsztatu, a po drugie każdy uczestnik mógł wyciągnąć ciekawą lekcję dla siebie i faktycznie wszelkie proponowane bądź wypracowane podczas szkolenia rozwiązania wdrożyć w swojej pracy. Elastyczność prowadzącego i dostosowanie się do zróżnicowanej grupy spowodowała, że nie tylko trzymaliśmy się atrakcyjnej agendy szkolenia, ale nastąpiła wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami, co zawsze jest na plus. Podsumowując inspirujące i motywujące szkolenie, świetna atmosfera oraz pełen profesjonalizm.
Ewa Klawikowska
nc+
Jeszcze raz bardzo dziękuję za zaproszenie na spotkanie „Praktyczne Aspekty Prawa Pracy V edycja”, które odbyło się 10 października 2017 r. ! Super było spotkać się z takimi ludźmi i mieć możliwość podzielenia się opinią i praktyką. Jeśli chodzi o kwestie organizacyjne, to nie mam żadnych uwag, a wręcz chcę powiedzieć, że pod kątem marketingowym było wszystko przemyślane.
Małgorzata Gołoś
nc+
Konferencja na temat motywowania pracowników Call Center okazała się dyskusją praktyków toczącą się w przyjaznej atmosferze. Rozmowy, wymiana doświadczeń oraz informacje o sukcesach przewijały się zarówno w trakcie wystąpień prelegentów jak i w trakcie przerw przy kawie. Prelegenci poprzez podzielenie się swoimi doświadczeniami wskazali wiele technik motywacji jak również stalli się inspiracją dla nowych własnych pomysłów. Udział w tej konferencji to doskonale zainwestowany czas.
Elżbieta Goś
nc+
Szanowni Państwo, 12 i 13 kwietnia br. miałem przyjemność uczestniczyć w spotkaniu biznesowym na temat efektywnego procesu reklamacji i zarządzania doświadczeniem klienta. W mojej ocenie formuła spotkania była odpowiednia, a kameralne grono pozwoliło na większe skupienie, swobodną wymianę doświadczeń oraz zadawanie pytań. Poziom prezentacji i ich zawartość merytoryczna, były bardzo wysokie. Nie ukrywam, że niektóre pomysły będę starał się wdrożyć w swojej organizacji. Jeżeli chodzi o kwestie organizacyjne również nie mam zastrzeżeń. Wszystko przebiegło sprawnie. Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić firmę BMS jako profesjonalistę w swojej dziedzinie i chętnie w przyszłości wezmę udział w podobnych spotkaniach/warsztatach.
Piotr Lejzerowicz
nc+
Bardzo było mi miło, że mogłam uczestniczyć w zorganizowanych przez Państwa firmę warsztatach odnośnie efektywnego zarządzania reklamacjami. Ogromne doświadczenie z zakresu sekcji reklamacji prelegentów pomogło mi nie tylko otworzyć się na nowe perspektywy zarządzania zakresem reklamacyjnym, ale również zainspirowało do nowych działań. Z drugiej strony wymiana doświadczeń nie tylko tych związanych z sukcesami podtrzymuje na duchu. Różnorodny poziom etapów ścieżki kariery uczestników pozwala na wymianę spostrzeżeń odnośnie radzenia sobie z nowymi wyzwaniami, które niemal każda z branż przechodzi. Oczywiście nie omieszkam wspomnieć i przemiłej obsłudze, przede wszystkim bardzo profesjonalnej.Miejsce spotkania dopełniło kameralną atmosferę, która również wpłynęła na moje pozytywne odczucia.
Beata Chlebuś
nc+
21 kwietnia 2015 roku miałam okazję uczestniczyć w wydarzeniu „JAKOŚĆ I MONITORING W CALL/CONTACT CENTER”. Spotkanie miało kameralny i warsztatowy charakter. Bardzo podobało mi się to, że prelegenci byli przez cały czas obecni na sali. Siedzieli wymieszani z uczestnikami konferencji. Włączali się żywo do dyskusji jaka wywiązywała się pomiędzy odbiorcami warsztatów, a prezenterami tematów. Sami, omawiając swoje zagadnienia, obszernie i wyczerpująco odpowiadali na padające z sali pytania. Nie byli teoretykami. Odnosili się do własnych doświadczeń. To było dla mnie bardzo inspirujące doświadczenie. Polecam.
Ilona Sucharska
nc+
W dniach 5-6 lutego 2014 r., uczestniczyłem w spotkaniu „Obrót Wierzytelnościami” III edycja, które to odbyło się w Warszawie w Hotelu WESTIN. Mogę się odnieść tylko w samych superlatywach do sposobu przygotowania i prowadzenia Konferencji. Tematyka została przygotowane przez Firmę BMS na bardzo rzetelnym i profesjonalnym poziomie. Dodatkowym atutem była możliwość wymiany doświadczeń w grupie osób uczestniczących. Było to dla mnie bardzo wartościowym czynnikiem dodatnim. Konferencje i spotkania organizowane przez BMS dają możliwości zapoznania się z rozwiązaniami, które w konsekwencji można zastosować biznesowo. Na pewno wezmę udział w kolejnej edycji (konferencji, spotkaniu) organizowanym przez BMS w tematyce związanej w ogólnym pojęciu „Windykacja + tematy pochodne
Tomasz Makulski
nc+
Konferencja „Systemy Motywacyjne w Call/Contact Center” pozwoliła mi jako dostawcy rozwiązań technologicznych spojrzeć na problematykę systemów CC z perspektywy ich codziennej pracy operacyjnej. To fantastyczne poszerzenie horyzontów. Prelegenci zachęcali do dyskusji i konferencja z założenia, przekształciła się w niezwykle interesujące warsztaty.Dobór prelegentów był przemyślany a przedstawione przez nich doświadczenia i tezy , choć czasem kontrowersyjne, stanowią trudną do przecenienia wartość dla mojej codziennej pracy.
Maciej Parvi
Avaya
Kongresy „Zarządzanie Call/ Contact Center”, który odbył się w dniach 18-19 października, zostały przeprowadzone profesjonalnie pod względem merytorycznym, organizacyjnym jak i jakościowym. Zarówno prowadzący jak i moderatorzy poszczególnych dni stanęli na wysokości zadania. Szkolenie prowadzone było w sposób otwarty i zorientowany na potrzeby uczestników. Polecam spotkania organizowane przez BMS.
Bartłomiej Sędek
Arteria S.A.
Bardzo wartościowe spotkanie praktyków, bezcenna wymiana dobrych praktyk i omówienie ciekawych case studies. Gorąco polecam.
Daniel Stańczuk
SAGE Sp. z o.o.
Polecam warsztat „Wystąpienia Publiczne”, ponieważ w jasny i przystępny sposób wprowadza w techniki, które można używać każdego dnia.
Maciej Maćkowiak
eMAG
W dniach 23-24 kwietnia, miałam przyjemność wziąć udział w Kongresie Prawników i Compliance Managerów In-House w hotelu Sheraton. Biznesowe spotkanie w gronie praktyków spełniło moje wszelkie oczekiwania. Organizacja wydarzenia przez zespół Business Media Solutions stała na bardzo wysokim poziomie. Dodając do tego kameralną atmosferę i warsztatową formę, została stworzona profesjonalna platforma dyskusyjna, z której z chęcią jeszcze nie raz skorzystam.
Katarzyna Dobkowska
Kancelaria Raczkowski i Wspólnicy
Doskonale zorganizowany Kongres, skupiający kluczowe postacie z różnorodnych rynków. Z pewnością poleciłbym uczestnikom kolejnych edycji udziału.
Janusz Zagrobelny
A. Sobczyk i Współpracownicy
Warsztaty ”Systemy motywacyjne w Call/Contact Center” zorganizowane w dniach 18-19 maja br zostały przeprowadzone w sposób profesjonalny, zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Odpowiedni dobór prelegentów i tematów pozwolił w pogłębiony sposób omówić problemy związane z tematyką tego spotkania. Odpowiednia atmosfera pozwalała na swobodną dyskusję w trakcie prezentacji. Wszystkim polecam warsztaty zorganizowane przez BMS.
Mirosław Sobczak
Maksimum Sp. z o.o. Holding SKA