Współpracę z Panią Aleksandrą Adamczyk i firmą BMS oceniam bardzo wysoko, głównie dzięki połączeniu kilku czynników: profesjonalizmu – miałam poczucie, że wszystko jest dopięte na ostatni guzik, partnerskiego podejścia oraz dużej elastyczności. Bardzo polecam.
Agnieszka Wrona
PGS Pracownia Gier Szkoleniowych
Mało jest spotkań tak kameralnych, a jednocześnie tak merytorycznych. BMS jednak jak zawsze stoi na wysokości zadania. Brawo!
Karol Bancerz
CCNEWS
Uczestnictwo w spotkaniach organizowanym przez firmę BMS zawsze przynosi bardzo dużo inspiracji. Możliwość spotkania przedstawicieli z przeróżnych branż, poznanie ich, najlepszych praktyk i dyskusji to główne zalety tych spotkań.
Magdalena Śliwińska-Gibke
Orbis Accor Poland
Spotkanie dotyczące customer experience i programów lojalnościowych obfitowało w ciekawe prezentacje, interesujące case studies i doświadczonych prelegentów. Oprócz nowej wiedzy i inspiracji, zyskaliśmy również sieć wartościowych kontaktów biznesowych. Zdecydowanie warto wziąć udział w kolejnych warsztatach o tej tematyce!
Magdalena Śliwińska
Orbis Accor Poland
Uczestniczyłam w V edycji panelu eksperckiego „Wynagrodzenia i systemy motywacyjne”. Prezentowane tematy są z „życia wziętymi” dobrymi praktykami. Prelegantami jesteśmy my – managerowie i dyrektorzy personalni, którzy sami proponujemy i wdrażamy zmiany w biznesie, np. poprzez zmiany w systemach wynagrodzeń. Konferencja jest inspirująca, wraca się po niej do pracy z listą obszarów, w jakie warto inwestować swój czas. Nie jest kolejnym wykładem i prezentacją tylko interaktywną dyskusją praktyków. Dzięki moderatorom żywa dyskusja nie zbaczała z tematyki konferencji, ale dopuszczano rozwinięcie interesujących wątków (także w czasie lunchu i przerw). Wąskie grono praktyków daje możliwość otwartej rozmowy, co nam w pracy wychodzi a co się nie sprawdza. Konferencja nie służy sprzedaniu nam kolejnego produktu, prezentowania trendy projektów „nice to have” przez dostawców usług hr. Przyznaję dużego plusa!
Edyta Rydz-Kopaczewska
DALKIA
Niniejszym pragnę polecić firmę BMS, głównego organizatora Kongresu Windykacyjnego – Dialog Praktyków 2012. W dniach 18-19.09.2012r. miałam okazję uczestniczyć w tym przedsięwzięciu w charakterze prelegenta. Kongres był doskonałą okazją do poznania przedstawicieli branży oraz nawiązania kontaktów biznesowych. Doceniam także profesjonalną organizację oraz przygotowanie imprezy zarówno dla prelegentów jak i uczestników spotkania. Kongres polecam jako bardzo prestiżowe wydarzenie dla branży windykacyjnej.
Beata Barańska
E-Kancelaria – Grupa-Prawno-Finansowa Sp. z o.o.
Konferencja poświęcona outsourcingowi windykacyjnemu, która odbyła się w dniach 17-18 września 2013 roku, okazała się bardzo interesującym wydarzeniem skupiającym wielu praktyków zagadnienia z wieloletnim doświadczeniem. Możliwość dyskusji i wymiana doświadczeń z nimi okazały się szczególnie cenne. Spółka BMS i tym razem zadbała o wysoki poziom merytoryczny oraz dobrą organizację eventu.
Sylwia Naumowicz
E-Kancelaria – Grupa-Prawno-Finansowa Sp. z o.o.
Dzięki warsztatom „Magia wystąpień publicznych” uświadomiłam sobie, że mimo iż nie jestem profesjonalnym mówcą, nie mam charyzmy Baracka Obamy, to też mogę to robić i czuć się w tym dobrze. Przygotowanie oraz praktyczne wskazówki trenera pozwalają zamienić paraliżujący stres w konstruktywną motywację do działania.
Joanna Daniłko
Jeronimo Martins
Konferencja „Elektroniczne postępowanie upominawcze. Praktyczne wskazówki, postulaty, perspektywy.” zorganizowana w dniach 21-22 września 2011 roku przez BMS stanowiła doskonale forum wymiany doświadczeń zarówno z pozostałymi uczestnikami, jak i z samymi prelegentami w zakresie tematyki dotyczącej najnowszej, a zarazem jednej z najskuteczniejszych metod windykacji.
Dzięki bogatej ofercie merytorycznej uczestnicy konferencji mieli niepowtarzalną możliwość przedyskutowania wszelkich wątpliwości z przedstawicielami praktyki z różnych środowisk: dyrektorów działów windykacji, komorników oraz Przewodniczącego e-Sądu. Właściwy dobór prelegentów sprawił, iż uczestnicy zyskali cenne wskazówki nie tylko w zakresie korzystania z dobrodziejstwa e-sądu, lecz także skutecznych metod windykacji. Dzięki udziałowi Przedstawiciela Ministerstwa Sprawiedliwości uczestnicy zyskali niepowtarzalną okazję aby podzielić się swoimi wątpliwościami oraz zaprezentować własne propozycje zmian w funkcjonowaniu EPU.
Szczególnego podkreślenia wymaga zaangażowanie organizatorów, którzy zarówno przed, jak i w trakcie samej konferencji zadbali o przyjazną atmosferę pozwalająca na swobodną wymianę poglądów.
Joanna Kot, Waldemar Woroch
Jeronimo Martins
Z przyjemnością polecam usługi firmy BMS, która w dniach 12 – 13 lutego 2013r organizowała II Edycję Kongresu Windykacyjnego.Spotkanie zostało zorganizowane profesjonalnie i stało na wysokim poziomie merytorycznym. Prelegenci zaprezentowali dużą wiedzę z zakresu finansów i windykacji, zachęcali uczestników do aktywnego uczestnictwa w dyskusji i wymiany doświadczeń, dodatkowo w kuluarach była możliwość nawiązania kontaktów, jak również uzyskania odpowiedzi i rozwiązań na wiele pytań i problemów dotyczących aktualnej sytuacji na rynku.
Warto było pojawić się na tym spotkaniu.
Patrycja Belka
3M Poland Sp. z o.o.
Kongres HR „Wynagrodzenia i Systemy Motywacyjne” był bardzo udany. Spotkanie było dla mnie źródłem inspiracji, pomysłów i jak zawsze – okazją do wymiany doświadczeń.
Anna Wapińska-Julian
Reckitt Benckiser
Miałam przyjemność być uczestnikiem Kongresu Windykacyjnego VII edycja organizowanego przez BMS. Merytoryczne prezentacje, fachowa wiedza i doświadczenie prelegentów oraz umiejętność przekazania wiadomości są podstawą do wysokiej oceny poziomu warsztatów. Organizacja spotkania również wyróżniła się wysokim stopniem profesjonalizmu. Polecam warsztaty każdemu, kto chciałby porównać swoje praktyki i procesy windykacyjne z doświadczeniami i wynikami pilotaży innych uczestników runku windykacyjnego.
Adriana Szelągowska
Vivus Finance sp. z o.o
Spotkania organizowane przez BMS wyróżniają się od pozostałych tym, że wychodzi się na nich poza sztywne ramy teoretycznych prezentacji. Są to spotkania praktyków, którzy dzielą się z pozostałymi zdobytą wiedzą i codziennym doświadczeniem, a wszystko podparte jest konkretnymi przykładami.
Michał Rudziński
Logisfera 33
Tematykę warsztatów oceniam jako bardzo ciekawą, a przede wszystkim niezwykle praktyczną jeśli chodzi o codzienną pracę – zmaganie się z problemami i wyzwaniami zarządzania CC. Poszczególne prezentacje prawie w 100% wyczerpały omawianą tematykę.
Michał Rudziński
Logisfera 33
Z ogromną przyjemnością uczestniczyłam w warsztatach dotyczących Efektywnego Procesu Reklamacji zorganizowanych prze BMS. Warsztaty w mojej ocenie zostały przeprowadzone profesjonalnie pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Miła i sympatyczna atmosfera sprzyjała wymianie poglądów. Głównymi atutami konferencji były: kameralne grono uczestników, ciekawy i zróżnicowany program oraz możliwość dyskusji w gronie profesjonalistów. Prelegenci bardzo ciekawie przedstawiali własne doświadczenia w zakresie zarządzania procesem reklamacji, warsztaty został przygotowany w pełni profesjonalnie, a pracownicy BMS na bieżąco reagowali na potrzeby uczestników. Bardzo przypadła mi do gustu formuła spotkania, podczas którego to praktycy prezentowali rozwiązania i procesy zastosowane w ich organizacjach. Uczestnictwo w warsztatach i wymiana doświadczeń z jej uczestnikami, pozwoliły mi na efektywniejsze spojrzenie na proces reklamacji.
Z przyjemnością będę uczestniczyć w podobnych formułach w przyszłości.
Małgorzata Dąbrowska
Logisfera 33