„VII edycja Kongresu Windykacyjnego, który odbył się w dniach 18-19 marca 2015 r., była doskonałą możliwością na poszerzenie wiedzy praktycznej z zakresu windykacji. Ogromną dodaną kongresu byli zarówno uczestnicy jak i prelegenci, którzy wykazali się szeroką wiedzą w temacie windykacji. Doceniam również profesjonalną oprawę konferencji jaką wykonała firma BMS Polecam Gorąco
Sylwia Nowak
Arvato Polska
25-26.03.2014 uczestniczyłem w konferencji „Zarządzanie działem IT”. Na konferencji zostało poruszonych kilka interesujących mnie tematów jak np. zarządzanie urządzeniami mobilnymi czy współpraca z dostawcami. Wszystkie prezentacje były prowadzone przez osoby mające spore doświadczenie w tych tematach. Największą jednak zaletą konferencji była wymiana opinii i dyskusja pomiędzy uczestnikami konferencji. Mniejsza skala wydarzenia i odpowiedni dobór osób wyróżnił tę konferencję spośród innych tego rodzaju.
Krystian Brydzki
Arvato Polska
Warsztaty ”Systemy motywacyjne w Call/Contact Center” zorganizowane w dniach 18-19 maja br zostały przeprowadzone w sposób profesjonalny, zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Odpowiedni dobór prelegentów i tematów pozwolił w pogłębiony sposób omówić problemy związane z tematyką tego spotkania. Odpowiednia atmosfera pozwalała na swobodną dyskusję w trakcie prezentacji. Wszystkim polecam warsztaty zorganizowane przez BMS.
Mirosław Sobczak
Maksimum Sp. z o.o. Holding SKA
W dniach 21 i 22 czerwca 2016 roku, uczestniczyłem w zorganizowanej przez spółkę BMS VI edycji warsztatów/konferencji pt. „Efektywny outsourcing windykacyjny”. Jak co roku, spotkanie zorganizowane było bardzo profesjonalnie. Dobór gości, prelegentów, uczestników spotkania umożliwiał szeroką i merytoryczną wymianę informacji i nowości, zarówno w zakresie zmieniającego się otoczenia prawnego, jak i kwestii stricte operacyjnych.BMS jest wiarygodnym i twórczym organizatorem takich przedsięwzięć.
Andrzej Sajdak
EOS KSI
Warsztaty ”Wynagrodzenia i Systemy Motywacyjne” zorganizowane w dniach 23-24 listopada br zostały przeprowadzone w sposób profesjonalny, zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Ważne jest, iż odpowiedni dobór prelegentów praktyków i tematów pozwolił w pogłębiony sposób omówić problemy związane z tematyką tego spotkania.Kameralna atmosfera pozwalała na swobodną dyskusję w trakcie prezentacji, co szczególnie cenię sobie podczas tego typu wydarzeń.
Katarzyna Ciborowska
PZU S.A.
Zdecydowanie polecam warsztat „Wystąpienia Publiczne”. Jest nie tylko praktyczny ale i autentyczny. Polecam szczególnie tym, którzy myślą że już wiedzą wszystko. Warto, naprawdę warto!
Tomasz Lis
PwC Polska
KONGRES HR 2014 VIII EDYCJA, który odbył się w dniach 15-16.04.2014 r. spełnił moje oczekiwania. Program był spójny i dobrany w sposób konsekwentny, a prowadzący poszczególne prezentacje przedstawili praktyczne rozwiązania funkcjonujące w ich firmach. Kameralna atmosfera sprzyjała otwartej dyskusji i wymianie doświadczeń, a zatem całość przypominała forum najlepszych praktyk rynkowych. Niewątpliwą zaletą był brak prezentacji typowo komercyjnych, co niestety zdarza się na konkurencyjnych konferencjach. Polecam – dla wszystkich praktyków HR jest to spory zastrzyk wiedzy i benchmarku.
Marcin Myszor
NAVO Orbico Sp. z o.o.
Szkolenie z zakresu Employer Brandingu było bardzo profesjonalne, ale przebiegało w dość luźnej atmosferze. Osoba prowadząca szkolenie w 100% przygotowana, odpowiadała na każde zadane przez uczestników pytanie. Sposób przekazywania wiedzy był prosty, ale bardzo angażujący uczestników do aktywnego udziału i dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniami z innymi.
Szczerze polecam.
Marta Górska
POLOmarket
Referencje dotyczą szkolenia „Wystąpienia publiczne”. Trener bardzo dobrze i rzetelnie przygotowany, z ogromną wiedzą i doświadczeniem praktycznym. Szkolenie przeprowadzone w przyjaznej i konstruktywnej atmosferze. Wiele nowych technik, zasad, które przyczynią się do podniesienia jakości moich prezentacji.
Marta Szymańska
Danfoss Sp. z o.o.
Warsztaty „Umowy w dystrybucji III edycja” to profesjonalne spotkanie pod względem organizacyjnym i merytorycznym. Ważna i często niedoceniana tematyka została przedstawiona w bardzo interesujący sposób przez prelegentów dysponujących dużą wiedzą, zarówno w zakresie samego prawa, jak i praktyki jego stosowania. Licznie przedstawione przykłady z orzecznictwa często inicjowały żywą dyskusję, która była nie mniej istotna od samych prelekcji. Prowadzący spotkanie pozwolili uzyskać odpowiedzi na wiele nurtujących pytań oraz udzielili cennych wskazówek dotyczących współpracy z sieciami dystrybucji.Czas spędzony na warsztatach zorganizowanych przez BMS był bez wątpienia trafioną inwestycją.
Marek Mokrzycki
Danfoss Sp. z o.o.
Warsztaty „Wynagrodzenia i systemy motywacyjne” to starannie dobrani prelegenci i wysoki poziom prezentacji. W zdecydowanej większości przedstawione przykłady zastosowania narzędzi HR w przedsiębiorstwach pokazywały zarówno teoretyczną jak i praktyczną stronę wdrażanych rozwiązań. Należy zaznaczyć, iż dodatkowym atutem była możliwość.
Uczestnicy
DCT Gdańsk S.A.
Miła atmosfera, doborowe grono. Udany dzień.
Emil Raboj
Volkswagen Bank Polska S.A.
W marcu 2017 roku, brałam udział w spotkaniu „JAK SKUTECZNIE ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ TALENT W ZESPOLE CC?”. Był to interesujący dzień spędzony w gronie zawodowców borykających się z wyzwaniami zarządzania zespołem Call Center. Ciekawe prelekcje, pochylenie się nad różnicami pokoleniowymi, spojrzenie na pracę na słuchawkach nie tylko z perspektywy branży finansowej. Do tego perfekcyjna organizacja spotkania oraz kameralne grono uczestników, sprzyjające wymianie doświadczeń.
Anita Barton-Przyjemska
Volkswagen Bank Polska S.A.
W dniach 05-06.02.2014r. miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu „Obrót Wierzytelnościami III edycja” Temat bardzo aktualny został rzetelnie przedstawiony zarówno od strony wiedzy fachowej jak i praktyki popartej doświadczeniem każdego z prelegentów. Bardzo ciekawa była także perspektywa pokazania kwestii sprzedaży wierzytelności zarówno od strony „Sprzedającego” jak i „Nabywcy”. Formuła spotkania pozwalała na zadawanie pytań, doprecyzowanie interesujących uczestników zagadnień, a także na interaktywną wymianę doświadczeń. Zaprezentowane przez ekspertów rozwiązania, wykorzystam w ramach kolejnej transakcji sprzedaży by uczynić ją jeszcze bardziej efektywną dla mojej organizacji. Dodatkowo na uwagę zwraca bardzo profesjonalna organizacja przebiegu spotkania przez BMS.
Ewa Jarecka
Volkswagen Bank Polska S.A.